Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور دکتر حیدر صفرپور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس محمد جواد عسکری نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی عملیات احداث زمین چمن مصنوعی روستای حسن آباد شهرستان داراب آغاز شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۸۲۵۰ متر مربع در این روستا از توابع بخش فسارود ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر صفرپور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در این مراسم گفت: آنچه که در امر توسعه ورزش و تنها در سطح شهرستان داراب بلکه در استان شاهد بودیم نویدبخش روز‌های روشنی برای آینده ورزش و جوانان است.

او گفت: احداث پروژه‌های ورزشی در سطح روستا‌های استان ثمره ایثار و از جان گذشتگی شهدای ایران اسلامی است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران استان در میادین جهانی و بین‌المللی گفت: ورزشکاران شهرستان داراب همواره برای استان فارس افتخار آفرین بودند.

او ضمن قدردانی از نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی فارس گفت: اختصاص اعتبارات شاخص در حوزه ورزش، اهتمام جدی جهت توسعه زیرساخت‌ها و حمایت‌های ویژه در حوزه جوانان شهرستان داراب با تلاش‌های های دکتر عسکری انجام گرفته است.

صفر پور در پایان خواستار افزایش همدلی هم افزایی مدیران شهرستان داراب جهت توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در این شهرستان شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس همچنین در ادامه سفر خود از پروژه سالن ورزشی شهرک فجر داراب بازدید و از تکمیل این طرح ورزشی خبر داد.

این طرح ورزشی با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در این شهرک در حال ساخت است.

در این بازدید فرهاد سعدی فرماندار ویژه شهرستان داراب، دکتر محمد مهدی شکوهی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس و خوش گفتار بخشدار فسارود نیز حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث زمین چمن سرپرست اداره کل ورزش و جوانان شهرستان داراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد