Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان اصفهان گفت: مسئولان این شهرستان در خصوص رفع ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه تختی برای بازی فردا اقدام کنند چرا که ممکن است پس از این دوباره موج جدیدی از کرونا آغاز شود و تشویق بازیکنان توسط هواداران غیرممکن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر با وجود اعلام خبر فروش بلیت های حضور هواداران در ورزشگاه تختی آبادان، صبح امروز باشگاه صنعت نفت آبادان با صدور بیانیه ای از ممنوعیت حضور تماشاگران در این بازی خبر داد.

او گفت: فردا بازی سختی برابر تیم سپاهان خواهیم داشت اما برای اینکه جوانان ما می خواهند خود را در فوتبال کشور مطرح کنند برای صنعت نفت آبادان نیز نقطه عطفی است.

سرمربی صنعت نفت آبادان از آنالیز ۱۲ روزه تیم رقیب و شناخت نقاط ضعف و قوت آن خبر داد و گفت: افزون بر بازی فردا ، سه بازی آینده نیز می تواند تجربه خوبی برای جوانان تیم باشد.

به گفته این مسئول در بازی فردا جبیره، مطلق زاده و حکیم نصاری، محرومان قطعی حضور در رقابت برابر سپاهان خواهند بود اما چند بازیکن ملی پوش امید ما می توانند کمک زیادی به خصوص در ۳۰ دقیقه پایانی به ما کنند.

صنعت نفت ،حافظ فوتبال خوزستان

محرم نویدکیا ، سرمربی تیم سپاهان نیز در این نشست گفت:صنعت نفت آبادان نوع فوتبال خوزستان را حفظ کرده است و از آنجا که این تیم با ورود منصوریان متحول شده و نتایج خوبی را کسب کرده، فردا قطعا بازی سختی خواهیم داشت.

او از آمادگی همه ی بازیکنان این تیم برای رویارویی با تیم زردپوشان آبادان خبر داد و گفت : تنها بازیکن غایب تیم جلال علی محمدی خواهد بود.

به گفته او بازی در وضعیت جوی آبادان که مشابه عربستان است کار تیم اصفهانی را برای بازی بعدشان به آن کشور راحت تر می کند.

سرمربی سپاهان در خصوص حضور امید نورافکن در بازی فردا پس از بازی در تیم ملی گفت: فکر نمی کنم به لحاظ بدنی مشکلی داشته باشد چون بازکنان از جمله نورافکن حرفه ای تر شده اند اما اگر نیاز به استراحت داشته باشد از او استفاده نمی‌کنیم.

آقای نویدکیا گفت: پس از خروج دو مربی از کادر فنی تیم سپاهان مارتینس که مربی خارجی است به این مجموعه اضافه شده که با توجه به مربی گری در باشگاه های مطرح می تواند در بازی‌های آسیایی  نیز به تیم کمک کند.

مارتینس مربی گری در تیم ملی عربستان را هم در کارنامه کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر صنعت نفت آبادان بازی فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان