Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:12:29 GMT

ذخیره خونی چهارمحال و بختیاری به ۶.۸ روز رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۶۷۸۹

ذخیره خونی چهارمحال و بختیاری به ۶.۸ روز رسید

حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استاندارد ذخیره خونی هفت روز است، اظهار کرد: در حال حاضر ذخیره خونی چهارمحال و بختیاری به ۶.۸ روز رسیده است.

وی به اعزام تیم سیار انتقال خون به شهرستان اردل اشاره کرد و ادامه داد: مردم شهرستان اردل از این کار خدا پسندانه استقبال خوبی داشتند که در زمان حضور تیم سیار ۶۰ واحد خون از اهدا کنندگان دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعزام تیم سایر و خون گیری سیار دارای شرایط خاص است، گفت: قبل از اعزام تیم به مناطق مختلف، کلیه شرایط و استانداردها بررسی می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه ذخیره خونی استان در وضعیت مطلوب قرار دارد، عنوان کرد: در صورت افزایش حوادث در روز ۱۳ فروردین ماه امکان کاهش و کمبود خون وجود دارد.

وی با بیان اینکه مراکز انتقال خون استان در روز طبیعت تعطیل است، تصریح کرد: فعالیت مراکز انتقال خون چهارمحال و بختیاری از ۱۴ فروردین ماه مجدداً آغاز می‌شود.

مدیر کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چهار درصد از اهدا کنندگان خون در این استان بانوان هستند، اظهار کرد: ۹۶ درصد از اهدا کنندگان خون در چهارمحال و بختیاری آقایان هستند.

هاشمی با بیان اینکه نگاه غلطی در خصوص اهدای خون بانوان در جامعه شکل گرفته است، افزود: بانوان در طول سال می‌توانند سه مرتبه اهدای خون داشته باشند.

کد خبر 5457029

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون بانوان حسین هاشمی مرکز انتقال خون انتقال خون چهارمحال و بختیاری اهدای خون بوشهر ویروس کرونا گردشگری مسافران نوروزی کرمانشاه خراسان رضوی سفرهای نوروزی آمار کرونا نوروز سانحه تصادف خرم آباد مشهد گرگان چهارمحال و بختیاری انتقال خون ذخیره خونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری