Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده برای ماه ضیافت الهی، تامین اقلام تنظیم بازار انجام شده و برای مصرف خانوار بیش از هزار تن شکر تدارک دیده شده که به صورت بسته‌های ۹۰۰ گرمی در فروشگاه‌های استان عرضه خواهد شد.

او گفت: بیش از دو هزار تن برنج تایلندی، هندی و پاکستانی تامین شده و در سطح فروشگاه‌ها با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گفت: شکر مورد نیاز صنف برای تولید محصولات ماه مبارک رمضان شامل زولبیا و بامیه و گوش فیل در اختیار دوستان صنف قرار گرفته تا تولیدات ماه مبارک را با قیمت مناسب عرضه کنند.

او گفت: مقداری قند و نبات هم با قیمت مصوب برای مصرف ماه مبارک مردم تهیه شده که از ابتدای ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

جعفری گفت: بسته‌های شکر به قیمت ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان، برنج تایلندی کیلویی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج هندی کیلویی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج پاکستانی کیلویی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و قند و نبات هم هر کیلو کمتر از ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان اقلام اساسی ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بسترسازی تولید را برای تنظیم بازار دنبال می‌کنیم تا بتوانیم از طریق یکنواختی تولید، نوسانات بازار را از نظر کمّی و قیمتی به حداقل برسانیم.

به گزارش مشرق، محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تنظیم بازار بستر سازی تولید را دنبال می کینم تا بتوانیم از طریق یکنواختی تولید، نوسانات بازار را از نظر کمی و قیمتی به حداقل برسانیم.

وزیر کشاورزی تصریح کرد: عید نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فشار زیادی برای تامین کالا وجود داشت که با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین کالای مورد نیاز نسبت به سنوات گذشته کمتر دچار نوسان قیمت کالا بودیم و تثبیت در بازار اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه تا امروز توسط کارخانه های تولید روغن و بازرگانان ۷۰۰ هزار تن دانه های روغنی از کشاورزان خریداری شده است، یادآورشد: در هیچ میوه فروشی کمبود کالا مشاهده نمی شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران