Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:52:47 GMT

آموزش و پرورش ایلام ۱۶ هزار مسافر نوروزی را اسکان داد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۶۹۷۶

آموزش و پرورش ایلام ۱۶ هزار مسافر نوروزی را اسکان داد

علی درویشی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس بررسی انجام‌ گرفته شهرستان های دره شهر، بدره و ایلام به ترتیب بیشترین میزان پذیرش میهمانان نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان را داشته اند.

وی تاکید کرد: این افراد در بیش از ۱۰۰ مدرسه مناطق مختلف این استان از ۲۸ اسفندماه پارسال تا روز گذشته اسکان یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی یادآور شد: اسکان مسافران نوروزی در این فضاها در قالب بیش از ۵۰۰ کلاس درس تا ۱۳ فروردین ماه در ۱۴ منطقه آموزشی استان انجام می شود.

به گفته مدیر کل اموزش و پرورش ایلام، این مدارس به امکانات اولیه تجهیز و بر اساس تعرفه تعیین شده بصورت شبانه روزی اسکان آنها انجام می شود.

وی بیان کرد: ستاد اسکان میهمانان نوروزی در ۱۴ منطقه آموزشی استان نیز تشکیل و در حال خدمت رسانی به مسافران هستند. به گزارش ایرنا، استان ایلام با جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان در ایام تعطیلات نوروز پذیرای هزاران میهمان از مناطق مختلف کشور است.

برچسب‌ها ایلام مدارس نوروز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مدارس نوروز ایلام مدارس نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم