Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر گزاری آریا-
استاندار كرمانشاه 12 فروردین را روز خلق حماسه ای شكوهمند، تجلی و تبلور اراده ملّت ایران، جلوه ای بزرگ از مردم سالاری دینی و نماد همبستگی، همدلی و اتحاد مردم برشمرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وفاق، انسجام، مقاومت و ایستادگی برفراز قلّه ی رفیع عزت و اقتدار و استقلال ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمن امیری مقدم با صدور پیامی یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریك گفت.

در متن این پیام آمده است:

دوازدهم فروردین سالروز اعلام نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی و تبلور اراده ملت، خلق حماسه ای ماندگار و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است. روزی كه مردم برای تعیین سرنوشت خویش با وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگی به لطف الهی و رهبری معمار كبیر انقلاب اسلامی (رضوان‌الله تعالی علیه) به پیروزی بزرگ دست یافتند. این افتخار عظیم روز جمهوری اسلامی نامگذاری و مشاركت بی نظیرمردم جلوه ای از مردم سالاری دینی و تجلی مشاركت و همدلی شد.

انقلاب اسلامی که با نثار خون فرزندان پاك خود و با رهبری‌های داهیانه معمار کبیر انقلاب در 22 بهمن 1357به بار نشست؛ در فروردین ماه 1358 زمینه مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت را فراهم كرد و مردم ولایتمدار، مومن، بصیر، هوشیار، غیور و دلیر ایران زمین برای تعیین سرنوشت خود و رهایی از استبداد با 98.2 درصد به جمهوری اسلامی رأی " آری" دادند تا آنچه را آرمان آزادی خواهی، استقلال، جمهوریت، اسلامیت و تجدید حیات اسلام ناب محمّدی (صلی الله علیه و آله) در 22 بهمن 57 بوده را محقق و با آرای خود تثبیت نمایند.

حماسه ماندگار و غرورآفرین 12 فروردین با هوشیاری، آگاهی و بصیرت مردم الگویی برای مشاركت در تعیین سرنوشت با همدلی و همراهی، حركتی آگاهانه شد و سربلندی و عزت ایران اسلامی عزیز را به همراه داشت و این اتحاد بی شك سبب تحكیم نظام شد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و درود به روح بلند شهیدان والامقام به ویژه قهرمان ملّت ایران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریك سالروز حماسه افتخار و غرور مردم ایران در انتخاب جمهوری اسلامی ایران به مردم شریف، مومن و انقلابی استان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند منان برای همه خدمتگزاران صدیق مردم در دولت مردمی كه در آستانه قرن جدید موجی از امید و نشاط را با كار جهادی، انقلابی و تلاش شبانه روزی صادقانه و خالصانه برای حل مشكلات در دلها زنده كرده اند، آرزوی سلامتی، صحت و سربلندی دارم. ایمان دارم در گام دوم انقلاب، آغاز سده ی جدید و در سالی كه با درایت حكمیانه رهبرمعظم انقلاب به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است؛ با وفاق و همدلی و اعتقاد و باور به توان داخلی، خوداتكایی و خودباوری می توانیم با وجود تحریم های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی مانند همه دوران سخت با اتحاد، انسجام، ایستادگی و مقاومت مسیر پیشرفت و توسعه استان را ادامه دهیم تا به بركت این سال نیكو زمینه تحقق عدالت، آرامش و سلامت را برای مردم فراهم كنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استاندار جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان هوایی باید در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) باشد، گفت: هما با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جلسه هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اظهار کرد: توسعه ناوگان هوایی با هدف ارائه مطلوب به مردم شریف و عزیز ایران در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

بذرپاش افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان حامل پرچم کشورمان و با در اختیار داشتن تجربه بسیار گران قدر و ارزشمند در خدمتگزاری به مردم در صنعت هوانوردی، یک افتخار ملی است.

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان باید در صدر اقدامات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" باشد، گفت: "هما" با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

بذرپاش در ادامه این نشست با تاکید بر قرار گرفتن برنامه اصلاح و ارتقای سطح خدمات به مسافران در صدر اولویت های "هما" اظهار کرد: مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بخش های تهیه بلیت، خدمات پذیرایی، کاهش تاخیر پروازها و خدمات فرودگاهی بر میزان رضایتمندی مسافران بسیار تأثیرگذار است، گفت: ایمنی اصلی ترین اولویت ما در صنعت هوانوردی است و ذره ای قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: رسیدگی به معیشت کارکنان خدوم و شریف "هما" شامل خلبانان، نیروی فنی و پشتیبانی در صف و ستاد با نگاه متفاوت دنبال شود و از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

بذرپاش افزود: مولدسازی دارایی ها و بهینه کردن منابع جزو لاینفک اقدامات "هما" است و ارتقا خدمات از مسیر بهره ور شدن منابع اتفاق می افتد. همچنین از روش های مدیریت مشارکتی و استفاده از تمام ظرفیت های "هما" برای اداره هرچه بهتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور نیروهای متخصص و متعهد باید سیستمی جهت به کارگیری توانایی و مشارکت آنها در مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طراحی شود.

وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت ها می توان راهکارهای سریع و کاربردی برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد