Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسعود نصیری روز جمعه به رسانه ها ابراز داشت: از چهاردهم فروردین ماه کلاس های درس مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار می شود. 

وی بیان کرد: کلاس های درس مقاطع کاردانی و کارشناسی از روز بیستم فروردین به صورت حضوری برگزار شود.

رییس دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه آغاز حضوری شدن کلاس های درس مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف استان سمنان تا پایان فروردین تعیین شده است، ادامه داد: پس از این مدت ، همه کلاس های دانشگاهی در همه مقاطع به صورت حضوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: فرصتی که دانشگاه ها برای آغاز برگزاری حضوری کلاس ها درخواست کرده اند برای فعال سازی خوابگاه ها ، آغاز به‌کار سلف سرویس ها و امکانات ایاب و ذهاب دانشگاه ها است. 

نصیری گفت که همه استادان دانشگاه ها باید از چهاردهم فروردین در محل کار خود حاضر باشند و از این زمان هیچ کلاسی به صورت مجازی تشکیل نخواهد شد. 

رییس دانشگاه سمنان یادآور شد: سامانه گلستان هم در دسترس دانشجویان قرار دارد تا در صورت درخواست حذف ترم ، مهمان‌شدن و درخواست مرخصی تحصیلی برای آن اقدام کنند.

دانشگاه سمنان حدود ١۴ هزار دانشجو در مقاطع مختلف و بیش از ٨٠٠ عضو هیات علمی دارد. 

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا سمنان پرسش از خبر دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سمنان کرونا ویروس کرونا سمنان پرسش از خبر دانشگاه دانشگاه سمنان دانشگاه ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: حدود ۵۰ درصد از ترک تحصیل کنندگان و بازماندگان از تحصیل در دوره ابتدایی در استان جذب شدند.

علی مطهری، ۱۰ اردیبهشت ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، افزود: در ۲.۵سال اخیر ۱۰۳۴ کلاس به تعداد کلاس‌های درس استان اضافه شده و برای رسیدن به میانگین کشوری در استان ۵ هزار کلاس درس نیاز است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷۰۰ کلاس درس نیمه تمام در استان داریم که در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت خیرین و مولدسازی این کلاس‌ها را در سریعترین زمان به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه شاخص در هفته معلم برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نواختن زنگ سپاس از معلم، اعزام ۴۵ معلم، مدیر، مشاور نمونه استانی به دیدار با مقام معظم رهبری، تجلیل ۲۰معلم نمونه و منتخب استانی، نشست صمیمی با بازنشستگان فرهنگی، نشست فرهنگیان با استانداران از جمله این برنامه‌ها هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه کمبود معلم یک مسئله کشوری است، اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید ۲۲۰۰نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی، ۱۰۰۰معلم از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: برای سال تحصیلی جدید میزان افزایش شهریه مدارس غیر دولتی حدود ۴۰درصد در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس