Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین تا زمانی که جنگ در اوکراین ادامه یابد شاهد نوسانات رو به بالای انرزی خواهیم بود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تاثیر بحران اوکراین بر قیمت نفت، اظهار داشت: 40 درصد گاز اروپا و 60 درصد گاز آلمان از طریق روسیه تامین می شود.

وی ادامه داد: هرچند که روسیه اعلام کرده که تامین انرژی اروپا تحت تاثیر جنگ قرار نخواهد گرفت اما نمی توان به راحتی از این مسئله عبور کرد چرا که جنگ قطعا تاثیرات خود را در این زمینه خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون انرزی مجلس شورای اسلامی گفت: بحران اوکراین در قیمت نفت تاثیر گذاشته است و باعث افزایش قیمت آن تا 140 دلار شده است.

سنگدوینی گفت: بنابراین تا زمانی که جنگ در اوکراین ادامه یابد شاهد نوسانات رو به بالای انرزی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان اولین کشور دارنده نفت و گاز دنیا به شمار می رود که این مسئله حائز اهمیتی است، عنوان کرد: امیدواریم در داخل کشور در بحث انرژی مدیریت های لازم انجام شود.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به اینکه ایران خط انتقال گاز به اروپا را ندارد نمی تواند صادرکننده گاز به اروپا باشد اما تا زمانیکه آمریکا و کشورهای اروپایی نفت روسیه را نخرندقطعا نیازمندی های خود را از کشورهای دیگر تامین خواهند کرد لذا ایران باید در این مسیر برنامه ریزی خوبی داشته باشد.

سنگدوینی در پایان با بیان اینکه باید راهکاری جهت صادر کردن انرژی مازاد کشور اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: نباید خام فروشی در بحث انرژی انجام شود.

 

بیشتر بخوانید: لزوم افزایش ظرفیت انتقال شبکه خطوط لوله نفت کشور

 

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت نفت گاز اوکراین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت نفت گاز اوکراین قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا حسن زاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ضمن معرفی برنامه «طراحی، اجرا و ارزشیابی، برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی» گفت: در این برنامه بر اساس اسناد بالادستی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای ارتقا، بهره وری و تعالی آموزش در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برنامه ریزی شد. بر این اساس ده کارگروه در نظر گرفته و برای هرکدام شاخص‌هایی طراحی شد تا در دانشگاه‌ها و کلان مناطق آمایش سرزمینی اجرایی شوند.

وی با اشاره به اجرای این برنامه در دانشگاه‌ها گفت: این برنامه در سال ۱۴۰۲ مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت و نتایج آن به کلان مناطق ابلاغ شد.

حسن زاده، یکی از مشکلات دانشگاه‌ها را عدم استفاده بهینه از منابع موجود خواند و تصریح کرد: متاسفانه منابع موجود به صورت منطقی و درست استفاده نمی‌شود و گاهی این مسئله موجب می‌شود تا بهره وری در سیستم کاهش پیدا کند؛ لذا اگر بتوانیم انگیزه و نگرش مناسب را در دانشگاه‌ها ایجاد کنیم می‌توانیم کارایی را در آنها افزایش دهیم.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ارتقای کارایی و اثربخشی را موجب ارتقاء بهره وری دانست و یادآور شد: در این شرایط هم کیفیت کار افزایش و هم هزینه‌های سیستم کاهش می‌یابد.

وی طرح ایده‌ها و برنامه‌های جدید در جشنواره امسال را از نقاط قوت آن ارزیابی کرد و گفت: جشنواره امسال تمرکز خود را بر کار‌های جدید معطوف کرده بود. نحوه پذیرش فرآیند‌ها نیز بسیار خوب و منطقی بود و امیدوارم که فرآیند‌های خوب بتوانند اجرایی شوند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن