Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای محسن رشیدفرخی گفت: در سال زراعی گذشته یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن خرما تولید شد. قیمت کنونی هر کیلو خرمای مضافتی در مبدا ۳۵ هزار تومان است که به رغم تورم ۵۰ درصد و گرانی ۴ برابری نهاده های کشاورزی کمترین رشد قیمت را داشته است.

رئیس انجمن خرما گفت: با توجه به ذخیره سازی مناسب خرما در سردخانه ها کمبودی در عرضه نداریم و بنابر برنامه ریزی صورت گرفته از چند روز مانده به آغاز ماه رمضان، خرما با نرخ معقول در فروشگاه ها عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برآوردها حاکی از آن است که ۲۰ تا ۲۵ درصد محصول تولیدی بعد از ماه رمضان صادر شود.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر بسته خرما ۷۰۰ تا ۸۰۰ گرمی ۴۸ تا ۶۰ هزار تومان و هر کیلو خرمای پیارم ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است‌.

بنابر برنامه ریزی مسئولان تنظیم بازار قرار است که خرمای ماه رمضان در فروشگاه های زنجیره ای و میادین با تخفیفاتی عرضه شود تا به سهولت در دسترس افراد قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت خرما قیمت خرما در ماه رمضان خرمای پیارم هزار تومان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • گرده افشانی ۲ هزار و ۴۵۰ هکتار از نخلستان های خفر
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!