Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی مالمیر افزود: در این میان، جاذبه‌های تاریخی استان همدان با بیش از ۳۰۳ هزار بازدید کننده، بیشترین آمار مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده است. 

وی با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ۱۱ فروردین‌ماه حدود ۱۱۰ هزار  گردشگر در استان همدان اقامت داشته‌اند، گفت: از این تعداد ۱۵ هزار و ۴۲۲ نفر در هتل‌ها، سه هزار و ۲۹۴ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۲ هزار و ۷۴۱ نفر در مهمانپذیرها و هزار و ۹۲۹ نفر نیز در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مالمیر تصریح کرد: همچنین ۲ هزار و ۴۳۷ گردشگر نوروزی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ۲۳ هزار و ۸۵۹ نفر در خانه‌مسافرها و ۱۲ هزار و ۷۶۷ نفر در اقامتگاه‌های موقت اسکان داده شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان اضافه کرد: در این ایام ۴۲ هزار و ۳۷۲ نفر در تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش(ستاد اسکان فرهنگیان) و چهار هزار و ۹۶۳ نفر در سایر مراکز اقامتی این استان، اسکان یافتند. 

به گفته وی، همچنین طی مدت یاد شده ۲۸۵ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی استان همدان انجام و پنج مورد تذکر، هفت فقره اخطار کتبی و هفت فقره تشویقی نیز برای مالکان واحدهای خدماتی صادر شده است. 

دبیر ستاد خدمات سفر استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: غار علیصدر، کتیبه‌های گنجنامه، تپه عباس آباد، آرامگاه بوعلی، آرامگاه باباطاهر و تپه هگمتانه در صدر بازدیدهای علاقمندان به جاذبه‌های گردشگری استان قرار دارند.

برچسب‌ها گردشگری شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری شهر همدان گردشگری شهر همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان