Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:52:36 GMT

تحقق شعار سال با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۸۵۶۲

تحقق شعار سال با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آستارا با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا به اهمیت بهره مندی از روزهای باقیمانده ماه شعبان تأکید کرد و به بیان فرازهایی از خطبه شعبانیه و اوصاف ماه مبارک رمضان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آستارا با تبریک فرارسیدن دوازدهم فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی، حضور گسترده مردم در همه پرسی سال پنجاه هشت و رأی قاطع «آری» به جمهوری اسلامی را نشانه علاقه عمیق مردم به تشکیل حکومت دینی و از بین رفتن استبداد و استکبار دانست.

حجت الاسلام باقری ارومی قرن چهاردهم را، قرن زوال استبداد و اخراج استعمار از ایران عنوان کرد و گفت: شروع این قرن با پایان جنگ جهانی اول و کودتای رضاخانی با استبداد و خفقان شروع شد و دست‌های استعماری انگلیس و آمریکا شاهان بی کفایت را بر اساس منافع خود عزل و نصب می‌کردند ولی پایان این قرن با عزت و قدرت ایران عزیز اسلامی در منطقه و جهان همراه بود.

وی با بیان اینکه در قرن چهاردهم شمسی امام خمینی (ره) پرچم اسلام و ولایت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب (ع) را بر دوش گرفت و عزت و قدرت اسلام را دوباره زنده کرد و ۶۰ سال از قرن مذکور را با شکل گیری نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی و در نهایت استقرار نظام جمهوری اسلامی پیش برد و دست استعمارگران مستکبر را برای همیشه از این آب و خاک قطع کرد.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه در دوران طاغوت علیرغم حمایت‌های همه جانبه غربی‌ها از حکومت پهلوی، بارها و بارها قسمت‌های مختلفی از خاک کشورمان به بیگانگان واگذار شد ولی در طول دوران انقلاب اسلامی علیرغم همه تحریم‌ها و تهدیدها و فشارهای مختلف مثل هشت سال جنگ تحمیلی ذره‌ای از خاک کشور را به بیگانه ندادیم و پیشرفت‌های بسیاری نیز به دست آوردیم.

حجت الاسلام باقری به تبیین نامگذاری سال ۱۴۰۱ به شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: اهمیت تولید دانش بنیان این است که کیفیت تولید بالا می‌رود و وقتی برای تحقق این امر شرکت‌های دانش بنیان جدید تأسیس و کار پژوهشی واقعی انجام دهند اشتغال آفرینی در چند حوزه ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: اگر کیفیت محصولات تولیدی افزایش و به سطح مطلوب بازارهای منطقه و جهان برسد کشورهای مختلف خود متقاضی محصولات تولیدی ما می‌شوند و اقتصاد ما از حالت مقاومتی به حالت تهاجمی در می‌آید.

امام جمعه آستارا با اشاره به سفرهای نوروزی و میزبانی شهرستان آستارا از مسافران نوروزی از دادستان محترم و مجموعه نیروی انتظامی بخاطر برقراری نظم و امنیت و برخورد با برهم زنندگان آرامش شهر و مردم تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5457224

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان تولید محمد جواد باقری امام جمعه آستارا بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه مسافران نوروزی خراسان رضوی سفرهای نوروزی آمار کرونا نوروز سانحه تصادف مشهد ایلام خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها

استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تداوم تلاش‌ها در زمینه ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _در جلسه دیدار با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به تشریح موقعیت جغرافیایی و اقلیمی استان پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه خراسان‌جنوبی به واسطه واقع شدن در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق، شاهد ترددهای بی‌شماری است، ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های استان در راستای حفظ امنیت جانی مسافران را ضروری خواند.

استاندار خراسان‌جنوبی ضمن تشکر از عملکرد مثبت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، تصریح کرد: توسعه این خدمات به حمایت‌های ویژه و تأمین تجهیزات نیاز دارد.

وی با ارائه درخواست تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات ایمنی محورهای مواصلاتی در خراسان‌جنوبی، درباره وضعیت روکش راه‌های سطح استان گزارشی ارائه کرد.

قناعت متذکر شد: اصلاح و بهسازی نقاط حادثه‌خیز از اقداماتی است که به‌طور ویژه در دستور کار استان قرار دارد و تسریع در روند اجرای این مهم، حمایت‌های سازمان راهداری را می‌طلبد.

داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی به واسطه نوع فعالیت و اقدامات مثبت، اداره برتر کشور است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای شرایط موجود با نظر مثبت هر کمکی که نیاز باشد، انجام می‌شود.

امانی درباره تأمین اعتبار و پیگیری موضوع شتاب دادن به روند اجرای رفع نقاط حادثه‌خیز استان نیز قول مساعد داد.

کد خبر 751050

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید