Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین باربری در تمامی معابر و محورهای اصلی و فرعی خراسان جنوبی فردا شنبه ۱۳ فروردین ممنوع است.

سرهنگ علیرضا رضایی، امروز جمعه ۱۲ فروردین به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: در تمامی محورهای استان ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین باربری بجز مواد سوختی و فاسد شدنی اعمال می‌شود و رانندگان این خودرها فردا در محورهای استان تردد نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی گفت: ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین باربری از ساعت ۶ صبح تا اواخر وقت وقت فردا ۱۳ فروردین خواهد بود.

وی با بیان اینکه با توجه به پایان تعطیلات نوروزی، فردا عصر با حجم بالای ترافیک خودروهای سبک در محورهای مواصلاتی استان مواجه خواهیم بود، تاکید کرد: مسافران نوروزی بازگشت به مقصد را به ساعات بعدازظهر موکول نکنند و مدیریت زمان داشته باشند.

رضایی با بیان اینکه هم اکنون اکثر محورهای استان  پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است، تصریح کرد: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی و همچنین بازگشت ساکنان بومی استان از روستاها و تفرجگاه‌های خارج شهر، ترافیک جاده‌های استان در حال افزایش است که رانندگان باید برای حفظ جان خود و دیگران، رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت قرار دهند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی تاکید کرد: رانندگان سرعت و فاصله مطمئنه با دیگر خودروها را رعایت کنند و از انجام سبقت‌های غیر مجاز بپرهیزند.

رضایی با بیان اینکه مسافران بازگشت خود را به عصر موکول نکنند، گفت: مسافران برای برگشت به مقصد مدیریت زمان داشته باشند.

وی تاکید کرد: برای کاهش تصادفات استراحت ۱۵ دقیقه ای پس از دو ساعت رانندگی و استراحت در زمان خواب آلودگی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

رضایی همچنین با اشاره به کم عرض بودن محورهای روستایی و نامناسب بودن آسفالت برخی از آنها، از ساکنان محلی خواست هنگام بازگشت از روستاها به شهر، آرام‌تر و با حوصله‌ی بیشتر رانندگی کنند تاحوادثی همچون واژگونی و برخورد با موتورسیکلت‌ها را شاهد نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت تردد پليس راه 13 فروردین تردد وسایل نقلیه سنگین خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان