Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز امروز در دومین جمعه خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی قرن جدید در سال ۱۴۰۱ و در جمع با شکوه نمازگزاران مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز با بیان اینکه یکی از راهکار‌های رسیدن به تقوا عدالت است، اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به عدالت مبارزه با فقر و فساد مخصوصا فساد اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌های کسب ثروت باید مشروع شود اگر کسانی از راه‌های نامشروع کسب ثروت کنند نوعی فساد بوده و باید اصلاح شود.

اگر کسانی با امتیازات ویژه و بی‌جا ثروت‌های بادآورده بدست می‌آورند و دیگران را به قیمت اینکه خودشان ثروتمند شوند فقیر می‌کنند، فساد بوده و باید اصلاح شود.

اگر در جامعه امتیازات انحصاری به وجود آوردند و همه نتوانستند از فرصت‌های لازم به طور برابر استفاده کنند، فساد بوده و حتما باید اصلاح شود.

جریان فرهنگی راهیان نور عظمت حضور رزمندگان سپاه اسلام را در برابر قدرت‌های شرق و غرب به رخ جهانیان کشید و این هدایت داهیانه را مدیون رهبر کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر هستیم.

یکی از راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید همین راهیان نور است.

 کاروان‌های راهیان نور جریان عظیم فرهنگی است که باعث ماندگاری دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس می‌شود.

برخی‌ها خیال می‌کنند که روحانیت مخالف این روز است نه خیر اصلا این طور نیست بلکه روحانیت به هیچ وجه با مهربانی و حضور در طبیعت مخالف نیست.

آنچه خواسته روحانیت در این روز است رعایت موازین شرعی و حفظ منابع طبیعی و حفظ محیط زیست است.

عید نوروز و ۱۳ فروردین بهانه‌ای است برای با هم بودن و باید در این روز طبیعت و منابع طبیعی را عزیز بشماریم.

۱۲ فروردین روز تحقق مردم سالاری دینی در این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مردم با ۹۸.۸ درصدی علاقه خود را به این نظام ثابت کردند.

جمهوری اسلامی می‌تواند دانشگاه ملت سازی و به طبع آن تمدن سازی باشد و رکن رکین قوام و ثبات نظام‌های مردم سالار جمهوریت است و جمهوریت تنها با حضور مردم و مشارکت سیاسی یک ملت تحقق می‌یابد.

تولید ملی در حل مشکلات اقتصادی نقش موثری دارد و از نهاد‌های مسؤول به منظور سیاست گذاری کلان برای تحقق تولید ملی باید مطالبه انجام گیرد.

دیشب با استاندار آذربایجان شرقی و امروز با رئیس سازمان جهاد کشاورززی استان در رابطه تهیه ارزاق برای ماه مبارک رمضان صحبت‌هایی شد تا مردم در این خصوص دغدغه نداشته باشند.

طبق صحبت‌های مسؤولان در رابطه تهیه مرغ، گوشت، خرما و برنج در ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهیان نور نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم

مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران با بیان اینکه پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به جهانیان مخابره می‌کنیم، گفت: فرهنگ جهاد و مقاومت مردم یمن را به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی می‌کنیم، هنوز برخی از ناشران یمن فعالیت خود را حفظ کرده‌اند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسامه هزاع، مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران گفت: انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران اتفاق خوبی است، هر چند که وضعیت نشر و کتاب در یمن به دلیل جنگ به‌سامان نیست و برخی از ناشران مجبور شدند که کار نشر را تعطیل کنند. جنگ و درگیری موجب شد تا کتاب و نشر بسیار به عقب برگردد.

وی ادامه داد: با وجود شرایط سخت حاکم بر یمن، همچنان برخی از ناشران فعال مانده‌اند و ما در نمایشگاه کتاب در تهران می‌توانیم پیام مقاومت مردم مظلوم یمن را به جهانیان مخابره کنیم. تلاش می‌کنیم تا فرهنگ مجاهدت و مقاومت مردم یمن به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شود.

هزاع که مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران است، عنوان کرد: دغدغه‌های فرهنگی یمن در نمایشگاه کتاب به خوبی قابل طرح و پیگیری است و دو کشور ایران و یمن نقاط مشترک زیادی دارند، کتاب‌های اسلامی و دینی و حتی آثاری که به دوران پیش از اسلام و پس از اسلام مربوط است میان دو کشور ارتباطات قابل توجهی را نشان می‌دهد.

وی در مورد «وعده صادق» و واکنش مردم یمن به آن گفت: در آخرین عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی اقدام کرد و این نه تنها موجب واکنش خوب مردم یمن شد، بلکه در کل منطقه تحسین برانگیز بود. موشک‌هایی که از مسجد القصی گذشت موجب شد تا مردم یمن تظاهرات حمایتی از این حملات داشته باشند و خوشحالی خود را بروز دادند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد