Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی در اوج صلابت و اقتدار قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز  در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب و جمهوری اسلامی ایران با شعار نه شرقی، نه غربی با اقتدار و هدایت امامین انقلاب اسلامی مسیر با افتخار و بابرکت خود را آغاز کرد و در گام نخست خود به دستاوردهای بسیاری دست یافته که این مسیر پرافتخار با قدرت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز با گذشت بیش از 4 دهه از انقلاب باشکوه اسلانی ایران با رهنمودهای امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی به یکی از قدرت‌ها و قطب‌های مهم علمی و نظامی دنیا تبدیل شده به طوری که امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج صلابت و اقتدار قرار گرفته است.

امام جمعه اراک با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: باید برای حل مشکلات همت کرد زیرا باوجود تمام دستاوردها و توانمندی‌ها معتقدیم برخی مشکلات در کشور وجود دارد که امیدواریم دولت، مجلس و دستگاه قضا در سال 1401 با مشادکت و همت عالی خود برای حل مشکلات اقدام موثر راهبردی اقدام داشته باشند.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: برخی گشایش‌ها در زمینه صادرات نفت را شاهدیم به طوریکه اکنون بخش زیادی از گاز تولیدی کشور در داخل کشورمان مصرف می‌شود و امیدواریم با مدیریت مصرف و  صرفه جویی مصرف گاز، زمینه صادرات این محصول نیز فراهم شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط اوکراین میزان فروش نفت ما در جایگاه مناسبی است، اما قادر به صادرات گاز نیستیم، چراکه میزان تولید گاز در کشور ما به میزان مصرفمان است، بنابراین لازم است اقداماتی جهت صرفه جویی و صادرات انرژی در کشورمان صورت بگیرد.

دری نجف آبادی ادامه داد: سالانه 20 میلیارد متر مکعب خاک در کشور هدر می‌رود این درحالیست که خاک یک سرمایه ملی به شمار می‌رود که هر سانتی متر از آن در طول سال های طولانی تولید می‌شود، اما متاسفانه در کشور ما با سهل انگاری هدر می‌رود بنابراین باید زمین را به درستی حفظ کرده و کشاورزی و دامداری و شریانات مرتبط با آنها را گسترش دهیم، و اجازه ندهیم یک قطره آب و یک ذره خاک در کشور هدر برود.

امام جمعه موقت یزد: پیروزی انقلاب اسلامی بالاترین عزت و استقلال را به مردم ایران عرضه کردامام جمعه کرمانشاه: جهاد تبیین برای "شعار سال" اولویت‌ کاری مسئولان باشد

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی دری نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند