Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:46:10 GMT

توزیع ۳۲۱۰ بسته حمایتی و معیشتی در فارس

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۹۹۲۸

توزیع ۳۲۱۰ بسته حمایتی و معیشتی در فارس

حسین درویشی گفت: طرح ملی پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت توسط سازمان داوطلبان برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

او گفت: این طرح از اسفندماه پارسال و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت و جامعه هدف آن را خانوار‌های نیازمند، خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام، بیماران صعب العلاج و یا کرونایی و خانواده‌های معسر آن‌ها تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی گفت: در استان فارس مرحله نخست پویش "هلال رحمت" با شعار «همه با هم توقف ناپذیریم» و با نقش آفرینی ۲۰ شعبه و اهتمام و همراهی بیش از ۲۵۰ خانه هلال قبل از ماه مبارک رمضان اجرا شد.

او گفت: در همین رابطه ۳۲۱۰ بسته حمایتی و معیشتی شامل اقلام غذایی جیره خشک، آجیل وخشکبار، گوشت گرم، غذای گرم، نان، کفش و پوشاک و لوازم التحریر به ارزش نقدی و مجموع یک میلیارد تومان تهیه و بین جامعه هدف با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین از تهیه بن خرید کالا و کارت هدیه توسط شعب این جمعیت در شهرستان‌های شیراز، گراش و لارستان خبر داد و گفت: ارزش نقدی این کارت‌ها و بن‌های خرید ۹۴ میلیون تومان بوده است که همزمان با شب عید و با همت خیرین داوطلب، در اختیار مددجویان شهرستان‌های یاد شده قرار گرفت.

درویشی گفت: مرحله دوم طرح هلال رحمت از ۱۴ فروردین ماه همزمان با اول رمضان المبارک با همکاری مستقیم جمعیت هلال احمر و خیرین حقیقی و حقوقی، سمن ها، موسسات خیریه، بنگاه‌های اقتصادی وخانه‌های هلال آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر فارس توزیع بسته حمایتی و معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم سفیران حمایت‌های روانی (سحر) با حضور در دبستان ابتدایی دخترانه آزادگان شهرستان قزوین و برپایی فضای دوستدار کودک به دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب، آموزش‌های امدادی، مسابقه، قصه گویی، کاردستی، بازی و سرگرمی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و حمایتی ارائه خدمات کردند.

وی افزود: این مانور تمرینی در راستای توانمندسازی اعضای جوانان، افزایش تاب آوری جامعه، پیشگیری و کاهش عوارض روانی اجتماعی ناشی از حوادث و توانمندسازی و کمک به آسیب دیدگان برای بازگشت به زندگی عادی توسط تیم سحر (سفیران حمایت‌های روانی) جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

صبوری غیاثوند ادامه داد: افراد مشارکت کننده در این مانور، فراگیران شرکت کننده در دومین دوره آموزشی کوتاه مدت با عنوان «فضای دوستدار کودک پس از بحران»، تدوین شده توسط مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر استان بودند که این مانور در واقع کار عملی پایانی این افراد، بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امیدوارم با همکاری معاونت جوانان هلال احمر استان و همچنین مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر، میزان آمادگی اعضای تیم سحر را در کاهش و کنترل استرس و آسیب‌های روانی بعد از حوادث و بحران‌ها و برخی تهدید‌های بعد از وقوع حوادث با اجرای دوره‌های آموزشی و بازآموزی و همچنین مانور‌های عملیاتی، افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان