Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فریدون بندری جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید میدانی انجام شده از اماکن‌ تفریحی آبی شهرهای ماهشهر و بندر امام بیان‌داشت: از امروز جمعه، فعالیت‌های تفریحی آبی در سواحل این شهرها تا ساعت ۲۰ تعیین شده است. 

وی افزود: در همین راستا، برای متولیان مجموعه‌های تفریحی گردشگری آبی شهرهای بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) دستورات جدیدی صادر شده است که باید مطابق با دستورالعمل ابلاغی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حجم بالای بازدید گردشگران از مجموعه‌های تفریحی گردشگری آبی این شهرستان از جمله مجیدیه و پارک ساحلی خلیج فارس ادامه‌داد: با افزایش بار ترافیکی در زمان‌های نزدیک به غروب آفتاب و امکان شدت یافتن سوانح رانندگی و کاهش ضریب امنیتی در این ساعات‌، مقرر شد که تا پایان حضور مسافران نوروزی در منطقه، زمان فعالیت این اماکن‌ کاهش یابد. 

بندری خاطرنشان‌کرد: از دستگاه‌های اجرایی متولی از جمله شهرداری و نیروی انتظامی خواسته می‌شود تا بر نحوه فعالیت این اماکن‌ نظارت کنند.

 رییس شورای تامین شهرستان ماهشهر خاطرنشان‌کرد: ادامه فعالیت این مراکز پس از ساعت تعیین شده تخلف است و بی توجهی به آن، برخورد قانونی برای متخلفان درپی دارد.

نظارت ۱۳ تیم پلیس راهور بر مسیرهای دسترسی به بندر ماهشهر

سرپرست فرمانداری شهرستان ماهشهر از فعالیت ۱۳ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راهور بر جاده‌های دسترسی به شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی قرار داریم، تمامی مراکز امدادی و بیمارستانی در این شهرستان، در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

بندری ادامه‌داد: از شهروندان و مسافران نوروزی خواسته می شود تا نسبت به رعایت قوانین رانندگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به افزایش تردد در جاده‌های دسترسی به این شهرستان همزمان با ایام نوروز گفت: باتوجه به حجم بالای حضور مسافران نوروزی، برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی در جاده‌های این شهرستان، تصمیمات ترافیکی کاربردی گرفته شده است.

بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان تا پایان تعطیلات نوروزی سرعت مجاز خودروها در جاده های استان ۱۰ کیلومتر بر ساعت کاهش یافت. 

همچنین، تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین در جاده‌های خوزستان تا پایان تعطیلات نوروزی ممنوع شد. 

برچسب‌ها بندرامام خمینی بندر ماهشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرامام خمینی بندر ماهشهر بندرامام خمینی بندر ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: صنعت گردشگری یکی از شاخص‌های توسعه‌ای شهرستان مسافرپذیر مهاباد بوده که توسعه زیرساخت و تقویت این بخش در دستور کار قرار دارد.

وی بر حفظ و نگهداری از اماکن تاریخی تاکید کرد و ادامه داد: مکان‌های باستانی در مناطق مختلف نیز باید با استفاده از تابلو و علائم صیانت شوند.

واحد جولایی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهاباد هم اظهار کرد: پارسال برای ۱۰ اثر فاخر شهرستان با هدف ثبت ملی تشکیل پرونده شده که امسال نسبت به لوح رسمی ثبت‌ملی آنها اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین پارسال ۵ کارگاه آموزشی در حوزه صنایع‌دستی با حضور اساتید برجسته برگزار شد و مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفت.

وی یادآورشد: بازسازی مساجد تاریخی، مرمت موزه، توسعه روستا‌های هدف گردشگری، سکوسازی اماکن تاریخی و ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری از دیگر اقدامات پارسال بود.

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد هم در این جلسه بیان کرد: ۲۳ میلیارد ریال برای مرمت، بازسازی و حفظ اماکن تاریخی سطح شهر در بودجه امسال پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: محوطه‌سازی، حفظ بافت‌های تاریخی، کمک به اجرای طرح‌های گردشگری از دیگر برنامه‌های شهرداری در حوزه گردشگری شهرستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اوج سلامت مغز چه زمانی است؟
  • جاده‌ای 2600 ساله که پدر «راه‌آهن» به حساب می‌آید(+عکس)
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان