Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علم و فرهنگ در پیام نوروزی خود تاکید کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان در سال جدید به مثابه تکلیفی امیدبخش برای مسوولان، دست‌اندرکاران، نخبگان و به ویژه دانشگاهیان است تا با تدبیر، عمل و حرکت صحیح در آینده کشور نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش ایران اکونومیست، دکتر سید سعید هاشمی رییس دانشگاه علم و فرهنگ به مناسبت سال نو پیامی به شرح زیر صادر کرد:

« بسم الله الرحمان الرحیم 

نوروزباستانی بن مایه فرهنگ و جهان‌بینی ما ایرانیان است؛ نوگرایی در اندیشه و کردار،  طاعت و اطاعت پرودگار در هر سرآغاز  و پروراندن امیدهای تازه در رویارویی با جهان مادی دستاورد مقدس تمدن هزاران ساله‌ای  است که ما را در عین پیوند با ریشه‌ها و اعتقادات دیرینه‌مان در مسیر آینده‌ای فرا نو و درخشان  رهنمون می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمانی سال نو، میلاد امید جاودان بشریت حضرت مهدی (عج)، زمزمه‌های فرا رسیدن ماه میهمانی خداوند و طلیعه قرن نو ایرانی در روزگاری که علم و دانش عامل اصلی سر افرازی و پیشرفت جهانیان بوده؛ نشانه‌ای الهی برای ملت فخیم ایران اسلامی است که علیرغم چالش‌های موجود، برای پیشرفت و ارتقای اقتدار ملی در عرصه‌های  مختلف، باورهای اصیل خود را سرلوحه‌ی آفرینش دانش، بینش و زندگی نو قرار دهند.

مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات نوروزی خود با تاکید بر رویکردهای مردمی و نوگرایانه، توسعه اقتصادی را یکی از مهم‌ترین مسائل پیشروی جامعه در قرن جدید دانسته‌اند. اتخاذ رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان برای پیشرفت و گذار از چالش‌های اقتصادی از سوی هادی ملت ایران به مثابه تکلیفی امیدبخش برای مسوولان، دست‌اندرکاران، نخبگان و به ویژه دانشگاهیان –پرچم‌داران علم و دانش-است تا با تدبیر، عمل و حرکت صحیح در آینده کشور نقش‌آفرینی کنند.

اینجانب به عنوان یکی از خدمتگزاران پیشروترین نهاد انقلابی -که همواره اهتمام ویژه‌ای برای حرکت در مسیر رویکردهای مقام معظم رهبری داشته است- با ابراز تعهد حرفه‌ای به رویکرد اقتصاد دانش بنیان و اعتقاد راسخ به توانایی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه علم و فرهنگ در مقام نوآورترین دانشگاه کارآفرین کشور با توکل به خداوند متعال، دانش اعضای هیات علمی، زحمات همکاران محترم و دانشجویان عزیز، تلاش خواهم داشت که دانشگاه علم و فرهنگ همانند سال‌های گذشته علاوه بر تحقق رسالت آموزشی‌، فرهنگی و پژوهشی در راستای تربیت دانشجویان نوآور، خلاق و کارآفرین گام برداشته و با همکاری جهاددانشگاهی تمام توان خود را در مسیر اشتغالزایی و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان  آحاد جامعه خصوصا دانشجویان به کار گیرد.

آغاز سال نو شمسی  و قرن جدید را به تمامی اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان کوشای دانشگاه علم و فرهنگ تبریک گفته و امیدوارم با عنایت خداوند متعال و در سایه منویات رهبری همگام با یکدیگر برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بکوشیم.

سیدسعید هاشمی - رییس دانشگاه علم و فرهنگ

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دانشگاه علم و فرهنگ ، تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه علم و فرهنگ دانشگاه علم و فرهنگ اقتصاد دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» جهت شناسایی طرح‌های برتر اجرا شده شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور در ایجاد مشارکت‌های مردمی، توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ستاد حکمرانی مردم در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف معرفی نمونه‌های موفق با موضوعات مشارکت مردمی در اقتصاد دانش بنیان، معرفی نمونه‌های موفق در عرصه آبادانی و پیشرفت فناورانه و گفتمان سازی پیرامون شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

در این طرح، شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور، گروه‌های مردمی و جهادی که توانسته‌اند مشارکت‌های مختلف مردمی اعم از مشارکت مالی، اجرایی، فکری، علمی را ایجاد کنند، تجربیات، خاطرات و الگوی خود از این مشارکت را روایت می‌کنند.

در همین راستا، فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه می‌توانند طرح‌های اجرا شده با موضوع مشارکت مردم در اقتصاد دانش بنیان و حل چالش‌ها و نیاز‌های فناورانه را جهت ارزیابی به دبیرخانه برنامه ملی آبادیران ارسال کنند.

متقاضیان پس از ارزیابی و انتخاب طرح‌های برتر، می‌توانند برای حضور در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران و برپایی غرفه به روایت فعالیت‌های انجام شده خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارزیابی طرح‌های دریافت شده تا ۱۰ خرداد ماه انجام خواهد شد و علاقه‌مندان تا ۳۱ اردیبهشت ماه برای ارسال طرح‌های خود فرصت دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان