Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین نوش‌آبادی روز شنبه در دیدار با آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار داشت: امروز در کشور شاهد همدلی و همراهی تمامی مسوولان برای خدمت رسانی به مردم  هستیم و قطعا این همدلی، مسیر را برای توسعه و پیشرفت کشور هموار می‌کند.
وی گفت: امروز کشور با سختی‌ها و مشکلات فراوانی در حوزه اقتصادی، معیشت مردم و مسائل فرهنگی همراه است و قطعا با همبستگی موجود بین تمام ارکان جامعه بسیاری از این مشکلات در سال و قرن جدید قابل رفع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به دشت ورامین گفت: با سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک بخش مهمی از مطالبات مردم و اولویت‌های پیشرفت و توسعه منطقه پاسخ داده می‌شود که یکی از مهمترین آن، توسعه حمل و نقل ریلی در منطقه است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز بیش از دو پنجم از مردم دشت ورایمن مجبور به سفر روزانه به تهران هستند و روزانه ۲۰۰ هزار سفر از سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک به پایتخت صورت می‌گیرد در حالی که زیرساخت‌های حمل و نقل این منطقه، مناسب نیست.
وی افزود: وضعیت تنها جاده مواصلاتی دشت ورامین به تهران مناسب نیست، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فرسوده است و حمل و نقل ریلی جنوب‌شرق تهران چشم‌انداز مناسبی ندارد که امید است با سفر رئیس جمهور، بخش مهمی از این مشکل برطرف شود.
وی از به‌سازی محور جنوب‌شرق تهران به پایتخت، تکمیل قطار حومه‌ای، اجرای تأسیسات فاضلاب، تعیین تکلیف بیمارستان شهید مفتح و بیمارستان شهرستان پیشوا از مهمترین مطالبات و اولویت‌های دشت ورامین در سفر رئیس جمهور است.
نوش‌آبادی گفت: پیش‌بینی می‌شود که با سفر رئیس جمهور به دشت ورامین ۲ هزار میلیارد تومان طرح اجرا شود که از این میزان، ۴۰۰ میلیارد ریال به توسعه و تکمیل حمل و نقل ریلی اختصاص می‌یابد.
وی از تکمیل طرح اتصال جاده چرمشهر به آران و بیدگل به عنوان دیگر طرح ملی یاد کرد و افزود: این طرح از بودجه ملی برخوردار است که اجرای آن از حوزه استان اصفهان آغاز شده و درخواست داریم که قطعا استان تهران نیز همزمان اجرایی شود تا این طرح مهم با سرعت بیشتری همراه شود.
مسوولان همواره خود را در محضر خداوند احساس کنند
امام جمعه شهرستان ورامین نیز در این دیدار اظهار داشت: اگر مسوولان همواره خود را در محضر خداوند متعال احساس کنند، کار را فقط برای جلب رضایت مردم که رضایتمندی خداوند را در پی دارد انجام می‌دهند.
آیت الله سیدمرتضی محمودی افزود: تمامی خطاها و گناه‌های رخ داده از سوی انسان‌ها فقط به این دلیل است که انسان خدا را در نظر نمی‌گیرد.
وی گفت: غفلت از خداوند معلوم عدم اعتقاد و یا سرگرم شدن به مسائل دنیوی است و این امر آفت بزرگ برای مسوولان نیز محسوب می‌شود.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مسوولان است که شکرانه آن را باید با خدمت‌رسانی به مردم انجام دهند.
مردم به تلاش‌های دولت مردمی امیدوارند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این دیدار گفت: امروز تلاش و همت دولت سیزدهم مردم را به آینده کشور امیدوار کرد و لازم است تا از این فرصت برای رفع مشکلات منطقه استفاده کرد.
حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: مسوولان شهرستان ورامین با همدلی و اتحاد، مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند ولی لازم است تا مردم نتیجه این پیگیری را مشاهده کنند.
وی گفت: دولت آن قدر گرفتاری دارد که اگر مسوولان شهرستان مطالبه‌گری نکنند، اتفاقات اساسی، ریشه‌ای و تحول آفرین در منطقه رخ نمی‌دهد از ظرفیت‌های منطقه به درستی استفاده نخواهد شد.
امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: مردم به دولت سیزدهم امیدوار شده‌اند و مسوولان شهرستان باید از این فرصت طلایی برای رفع نیازهای اساسی مردم استفاده کنند.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازهای جوانان منطقه اردوگاه دانش‌آموزی است که در دیدار وزیر آموزش و پرورش نیز این مطالبه مطرح شد و استاندار تهران نیز برای تأمین زمین مورد نیاز آن قول مساعده داده‌اند که امید است در سفر رئیس جمهور این موضوع نیز مطرح شود.
محمودی گفت: تنها جاده مواصلاتی بین ورامین و پایتخت، جوابگوی نیاز منطقه نیست و مسوولان باید در صدد ایجاد یک بزرگراه جدید در جنوب‌شرق تهران باشند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ورامین حسین نوش آبادی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ورامین حسین نوش آبادی مجلس شورای اسلامی ورامین حسین نوش آبادی دولت سیزدهم سفر رئیس جمهور شهرستان ورامین دشت ورامین حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نهضت ملی مسکن و تامین زمین برای جوانی جمعیت حداکثر تا یک ماه دیگر در شهرها و روستاهای شهرستان کیار تعیین تکلیف خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد غلامعلی حیدری امروز در شورای اداری بخش ناغان شهرستان کیار گفت: ما به منظور بررسی مشکلات، تغییر رویکرد دادیم و از شهرستان به بخش آمدیم و آنها را بررسی می‌کنیم تا مشکلات را شناسایی و راه حلی برای آنها پیدا کنیم تا بتوان به اجرای پروژه‌ها سرعت بخشید. 

وی مطرح کرد: نهضت ملی مسکن و تامین زمین برای جوانی جمعیت باید با سرعت، حداکثر یک ماه چه در شهر و چه در روستاهای کیار تعیین تکلیف شود. طرح هادی شهرستان کیار و ورودی شهر ناغان نیز باید ظرف یک ماه تعیین تکلیف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جاده شلمزار_ناغان و کارون 4، در اولویت برنامه‌های استان قرار گرفته و منابع آن تامین شده است و باید به سرعت انجام شود،  زیرا یکی از مطالبات دیرینه مردم است. 

وی بیان داشت: قیر مجانی برای طرح هادی اختصاص یافت، عوارض هم مستقیم به حساب دهیاری‌ها و شهرداران واریز می‌شود که این تغییرات بسیار ارزشمند است. بنیاد مسکن با هم‌افزایی دهیاری‌ها طرح هادی روستاها، بهسازی و آسفالت را سرعت دهند.

حیدری مطرح کرد: در سفر اول رئیس جمهور به استان چهارمحال بختیاری 50 میلیارد تومان اعتبار برای پمپاژ کشاورزی ناغان دیده شد که می‌تواند در قطب کشاورزی این منطقه تحول ایجاد کند، آب منطقه‌ای هم باید مابقی اعتبارات پمپاژ کشاورزی ناغان را پیگیری کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین با اعتبارات محرومیت زدایی خوبی که استان دارد و همکاری ارتش، روستاهایی که آب ندارند را باید آبرسانی کرد تا تامین آب پایدار برای روستاها صورت گیرد.

وی بیان داشت: جهاد کشاورزی باید دامداری، توسعه گلخانه‌ای و بخش کشاورزی را در ناغان تسریع کند و آبیاری نوین را در دستور کار قرار دهد. منابع طبیعی باید روی کاشت درختان در این منطقه مانور دهد و برای توسعه کشاورزی و دامداری به مجوزها سرعت ببخشد.

حیدری خاطرنشان کرد: باید روی نوسازی مدارس نیز توجه ویژه داشت و با اعتباراتی که به استان تخصیص پیدا می کند، نوسازی مدارس را انجام داد.

وی یادآور شد: راهداری باید در روکش جاده‌ها و ترمیم آنها و حل مسئله پل روبه‌روی بیمارستان بر سرعت خود بیفزاید.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر توسعه شهرک صنعتی، گفت: باید مشکلات توسعه شهرک صنعتی و معدن برطرف و تامین آب شهرک صنعتی انجام شود. تسهیلات لازم نیز باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد تا جهش خوبی در زمینه صنعت صورت گیرد و موجب اشتغال زایی شود.

وی مطرح کرد: ورزش برای ایجاد نشاط و مقابله با آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است و باید توسعه لازم ورزشی را در شهرستان کیار و در بخش ناغان جدی گرفت. با توجه به اینکه جمعیت عشایری در شهرستان کیار وجود دارد باید به ایل‌راه‌ها رسیدگی کرد. مجوزهای گردشگری و بوم گردی که در مسیر ترانزیتی این منطقه وجود دارد، صادر شود. 

حیدری در پایان با تاکید بر جهاد تبیین توسط مسئولان خاطرنشان کرد: تلاش دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم است که باید تمام مسئولان، در حوزه کاری خود و اقداماتی که انجام شده است، اطلاع رسانی لازم را داشته باشند که البته در این راه نشست با رسانه‌ها و فضای مجازی هم ارزشمند است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است