Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@03:17:23 GMT

در نشست ماجدی با اینفانتینو چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۲۹۰۸

در نشست ماجدی با اینفانتینو چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز :

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی نشست مشترکی با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال داشت.

اینفانتینو در این جلسه ابتدا در خصوص نحوه تعامل و همکاری فیفا با فدراسیون فوتبال ایران گفت: ما تمامی موضوعات و مسائلی که در خصوص فدراسیون ها مطرح می‌شود را تنها از طریق همان فدراسیون پیگیری می‌کنیم و توجهی به گزارشات دیگر یا شایعات و مسائلی که مطرح می‌شود نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا تعامل نزدیکی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم و برای حل مشکلات فدراسیون فوتبال ایران در زمینه‌های مختلف تلاش می‌کنیم.

رئیس فیفا در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: این مسئله یکی از موضوعات مورد توجه ما است که از روند سابق آن مطلع هستیم و انتظار داریم در مسابقات آتی فوتبال ایران هم به خواست فیفا در این مورد توجه شده و این مسیر را دنبال کنیم. انتظار ما همکاری نزدیک فدراسیون فوتبال ایران است و در مقابل آمادگی داریم برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشگاه‌های ایران به منظور حضور بانوان همکاری کنیم.

اینفانتینو همچنین در پاسخ به ماجدی و پیرامون مشکلات مالی فدراسیون فوتبال ایران و مطالبات بلوکه شده این فدراسیون در فیفا گفت: در گفت‌وگو با شیخ سلمان و AFC به دنبال یافتن راه حلی برای رفع این مشکل خواهیم بود و تلاش می‌کنیم با روش مناسبی فدراسیون ایران بتواند به مطالبات خودش دست پیدا کند. از اقدام‌ها و تلاش‌های فدراسیون ایران قدردانی و حمایت کامل خودمان را از این فدراسیون اعلام می‌کنیم. امیدواریم با رفع مشکلات موجود زمینه توسعه و گسترش تعاملات و همکاری‌ها فراهم شود، همچنین فدراسیون فوتبال ایران که در گروه مناسبی در مسابقات جام‌جهانی قرار گرفته بتواند برنامه خوبی برای آماده‌سازی تیم ملی این کشور فراهم کند و ایران با قدرت در جام‌جهانی حاضر شود.

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال نیز در این نشست با قدردانی از اینفانتینو بر تلاش فدراسیون فوتبال ایران به منظور توسعه همه جانبه فعالیت‌های بین‌المللی مخصوصاً دیپلماسی ورزشی تاکید کرده و ارتباط سازنده این فدراسیون با فیفا و AFC در راستای تقویت زیرساخت‌ها و حل مشکلات فوتبال ایران را تاثیرگذار و حائز اهمیت ارزیابی کرد.

ماجدی همچنین در حاشیه این مراسم نشست مشترکی با فاطما سامورا، دبیرکل فیفا داشت که خانم سامورا نیز بر ضرورت استمرار ارتباط و همکاری نزدیک دو طرف به شکل مستقیم و بدون واسطه تاکید کرد و گفت: فیفا در راستای حمایت از فدراسیون‌های عضو برای حل مشکلات ساختاری و اجرایی فوتبال کشورها تلاش می‌کند و در این مسیر هیچ توجهی به حواشی و ارتباطات غیررسمی نداریم. از نظر ما فدراسیون فوتبال ایران مسئولیت تمام موضوعات مرتبط را بر عهده دارد و در خصوص هر موضوعی تنها به صورت مکاتبه مستقیم با فدراسیون در ارتباط هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اینفانتینو قرعه کشی جام جهانی فدراسیون جهانی فوتبال میرشاد ماجدی فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نشست با رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا ابراز امیدواری کرد که ایران میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی پسران زیر ٢٣ سال آسیا باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با «عبدل الحلیم بن قادر» رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا و در جلسه‌ای که سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزشی ، علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند، ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.

30 خرداد؛ تاریخ پیشنهادی انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی

 

وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گام‌های موثرتری بردارد.

همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار شود، گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و 4 نفره حضور پیدا کنند.

در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت: بسیار خوشحالم که در طی 20 سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.

وی تصریح کرد:خوشحالم می‌بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی‌های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان