Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید احمدی گفت: میانگین تردد بین استانی در روز ۱۲ فروردین‌ماه در جاده‌های فارس ۱۷۴ هزار و ۵۳ خودرو بوده است که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال، شاهد کاهش ۵ درصدی تردد خودرو‌ها در جاده‌های فارس داشته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: نوروز امسال میانگین تردد بین استانی خودرو‌ها از جاده‌های استان فارس ۱۷۶ هزار و ۵۳ خودرو در هر روز بود که این میزان تردد نسبت به پارسال ۵۸ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در روز گذشته بیشترین تردد خودرو‌ها در محور‌های شیراز_مرودشت (شیراز_رکن آباد) با ۵۳ هزار و ۳۱۶ تردد، مرودشت_ شیراز (رکن آباد_زرقان) ۴۶ هزار و ۷۳۰ تردد، شیراز_ مرودشت (دوراهی لپویی) ۳۹ هزار و ۱۹۹ تردد، شیراز_کازرون (خانه زنیان) ۳۳ هزار و ۵۲ تردد، کوار_ شیراز ۲۳ هزار و ۴۰ تردد، کمربندی پل فسا شیراز ۲۲ هزار و ۳۴۹ تردد ثبت شده است.

او گفت: بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان از ابتدای طرح تقریباً یک میلیون و ۷۱۹ هزار پلاک یک خودرو با ترکیب منابع استانی در محور‌های برون‌شهری استان فارس رویت شده است و ۶۵ درصد خودرو‌ها بین کمتر از یک تا سه روز در استان ماندگاری داشتند. همچنین بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی در استان از ابتدای طرح تا ۱۲ فروردین‌ماه ۳۱۲ هزار خودرو معادل ۵۰ درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده بود.

احمدی با بیان این که در تعطیلات نوروزی امسال ۶۵ درصد خودرو‌ها از یک تا ۳ روز و ۲۵ درصد بین ۳ تا ۷ روز در استان فارس اقامت داشته‌اند گفت: استان‌های بوشهر، اصفهان و هرمزگان بیشترین سهم را در میان مسافران استان فارس داشتند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: بیشترین محور‌های دارای سرعت آباده_ایزدخواست، ایزدخواست_آباده، جهرم_لار، گراش_فسا، داراب_نی‌ریز، سیرجان_گله‌دار، مهر_بندرعباس، جهرم_سه‌راهی کوار، بندرعباس_لار، جهرم_سه‌راهی کوار، اوز_خنج و گراش_اوز بوده است.

او به آمار‌های سامانه‌های ثبت تخلف عبور و مرور اشاره و گفت: از ابتدای طرح اجرای نوروزی تا دوازدهم فروردین ماه ۱۷۶ سامانه سرعت سنج در محور‌های فعال فعال بوده که تعداد پلاک‌های متخلف ۸۰۷ هزار و ۲۰۰ مورد بوده است.

احمدی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز دوازدهم فروردین، ۱۰ هزار و ۲۲ خودرو به دلیل سرعت لحظه‌ای و ۵ هزار و ۱۰۵ خودرو به دلیل سرعت لحظه‌ای و متوسط زیاد جریمه شدند و استان فارس با داشتن ۱۲۲ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۱۰ درصد راه‌های ارتباطی کشور را دارد که ۱۷۶ دوربین امنیت این راه‌ها را تامین می‌کند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس از تردد یک میلیون و ۹۱ هزار و ۱۱۵ خودرو در روز گذشته دوازدهم فروردین‌ماه در جاده‌های استان خبر داد و گفت: تردد این خودرو‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۸۳۲ هزار و ۸۷۳ تردد ۳۶ درصد افزایش یافته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه از کل تردد‌های انجام شده ۶ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده است، عنوان کرد: متوسط سرعت خودرو‌ها ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

او گفت: تردد در محور‌های ورودی استان (از سمت اصفهان) در روز گذشته نسبت به پارسال شاهد افزایش ۹۰ درصدی بوده‌ایم. همچنین ۶۴ هزار و ۲۳۱ تردد از مجموع تردد‌های انجام شده در جاده‌های استان فارس در این مدت مربوط به خودرو‌های سنگین، یک میلیون و ۲۰ هزار و ۴۴۳ تردد خودروی سواری و وانت و ۶ هزار و ۴۴۱ تردد مربوط به اتوبوس‌ها بوده است.

احمدی به حجم بالای ترافیک در ورودی‌های شیراز اشاره و گفت: در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی باز و تردد بدون مشکل در جریان است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت مرکز راه های فارس افزایش ترددها تخلف رانندگی ابتدای طرح فروردین ماه تردد خودرو خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده اند و پس از مدتی به علت ناتوانی در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از گرفتن نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی ۲ عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را در کاشان و شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

او افزود: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تالش و زندگی خود را از دست ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس