Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان عقدک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا قبل از ایام نوروز ۳ شهر در استان اصفهان در وضعیت قرمز کرونایی بود اما اکنون نایین، نطنز، شهرضا، سمیرم، فریدونشهر و چادگان در وضعیت قرمز هستند.

وی  گفت: شهرهای برخوار، تیران و کرون و نجف آباددر وضعیت آبی،  اردستان، خوانسار، خوروبیابانک، مبارکه و بوئین میاندشت در وضعیت  نارنجی و شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، شاهین شهر و میمه، گلپایگان، لنجان، فلاورجان، فریدن و دهاقان نیز در وضعیت زرد کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون ۲۸۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۵۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شوند و در شبانه روز گذشت یک مورد بیمار فوتی از کرونا در این استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه مطابق با روال همیشگی ستاد کرونا و ابلاغیه‌های قبلی بازگشایی مدارس در شهرهای قرمز ممنوع است و تحصیل دانش‌ آموزان باید غیر حضوری باشد، افزود: تاکنون هیچ دستورالعمل جدیدی برای نحوه بازگشایی مدارس در شهرهای قرمز به جز مصوبات قبلی نیست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از خانواده‌ها خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانش آموزان را رهسپار مدارس کنند، گفت: دانش آموزان با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی بر سر کلاس حاضر شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصفهان ویروس کرونا اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتادمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

فرمانده ارشد اوکراین امروز (یکشنبه) گفت: تعداد بی‌شماری از نیروهای کی‌یف از مواضع جدیدی در غرب سه روستا در جبهه شرقی که روسیه نیروهای قابل توجهی را در چندین نقطه آن متمرکز کرده است، عقب‌نشینی کرده‌اند.

 «الکساندر سیرسکی» در پیام‌رسان تلگرام با اعلام اینکه «وضعیت در جبهه بدتر شده است»، سخت‌ترین مناطق را غرب «مارینکا» و شمال غربی «آودیوکا» توصیف کرد.

وی افزود: نیروهای کی‌یف مواضع جدیدی را در غرب روستاهای «بردیچی» و «سمنیوکا»، هر دو در شمال آودیوکا و نیز «نوومیخائیلیوکا» نزدیک شهر مارینکا به دست آورده بودند.

سیرسکی ادامه داد: به طور کلی، دشمن در این مناطق به موفقیت‌های تاکتیکی خاصی دست یافت، اما نتوانست مزیت عملیاتی کسب کند.

رویترز خاطرنشان کرد: بیانیه سیرسکی منعکس‌کننده وضعیت رو به وخامت اوکراین در شرق است که کی‌یف امیدوار است پس از تحویل تسلیحات آمریکایی تحت بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری که به تازگی تصویب شد، بتواند آن را متعادل کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مسکو از زمان تصرف شهر آودیوکا به آرامی در حال پیشروی هستند.

اوکراین در حال حاضر منتظر محموله‌ای از کمک‌های نظامی ایالات متحده است که به گفته مقامات برای مقابله با روسیه حیاتی است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین