Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:33:00 GMT

شور مسافران در بازدید از اماکن گردشگری کاشان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۳۵۱۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 65 MB

خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها - هادی نجف زاده: در حالی که روند واکسیناسیون کرونا در کشور تسریع و شرایط شیوع کرونا در پیش از نوروز ۱۴۰۱ روند کاهشی به خود گرفت، با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده مبنی بر کاهش محدودیت‌ها شاهد افزایش سفرهای نوروزی در سطح کشور بودیم.

کاشان به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگران و مسافران در فصل بهار همیشه مورد توجه علاقه مندان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروز ۱۴۰۱ هم مردم مهمان نواز کاشان پذیرای مسافران نوروزی بودند به طوری که پیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی وارد شهرستان کاشان شده باشند.

فیلمی که مشاهده می‌کنید و از دریچه دوربین محمدامین نسیمی پور ثبت و ضبط شده است حال خوب مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی را نشان می‌دهد که در نوروز ۱۴۰۱ از اماکن مختلف گردشگری کاشان بازدید کرده اند.

کد خبر 5456899

منبع: مهر

کلیدواژه: پنجره مهر مسافران نوروزی گردشگری جاذبه گردشگری بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گردشگری خراسان رضوی مسافران نوروزی سفرهای نوروزی آمار کرونا روز طبیعت نوروز خرم آباد 12 فروردین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج