Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:57:05 GMT

آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی در محورهای استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۳۵۴۸

آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی در محورهای استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: برابر اطلاعات و آمارهای ثبت شده در پاسگاه‌های پلیس راه استان، روز گذشته ۱۲۷ هزار و ۲۰۱ دستگاه خودرو از محورهای خروجی استان خارج شدند که این رقم نسبت به روز قبل از آن ۶ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین تعداد خروجی خودروها را مربوط به محور «اصفهان-تهران» اعلام کرد و با بیان اینکه موج بازگشت مسافران نوروزی از روز گذشته آغاز شده و احتمالاً تا فردا ادامه دارد، گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم زمان بازگشت خود را مدیریت کنند تا با ترافیک مواجه نشده و سفری بی‌خطر و ایمن داشته باشند.

زارع در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه ۸۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری نزدیک شهرها رخ می‌دهند به رانندگان توصیه می‌کنیم از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و به هیچ عنوان به رانندگی کردن با حالت خستگی و خواب‌آلودگی اصرار نورزند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم با استراحت کافی به رانندگی پرداخته، از تلفن همراه در حین رانندگی استفاده نکرده، بین خطوط رانندگی کرده و از تغییر مسیر ناگهانی خودداری کنند.

وی در پایان با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد برای خودروها در روز طبیعت از مسافران خواست هنگام بازگشت به مقاصد خود به این موضوع توجه داشته باشند و قبل از هر چیز اطلاعات راه‌ها را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ اداره راهداری دریافت کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی محورهای استان اصفهان رانندگی بین خطوط پاسگاه های پلیس راه استان روز طبیعت اطلاعات راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر