Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@16:31:46 GMT

طی ۱۲ روز ۴۷ نفر در جاده‌های فارس جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۴۰۴۳

طی ۱۲ روز ۴۷ نفر در جاده‌های فارس جان باختند

محمد جواد مرادیان از افزایش ۱۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: متاسفانه از اجرای طرح نوروزی تا دوازدهم فروردین‌ماه امسال ۴۷ نفر جان از هموطنان قربانی تصادفات رانندی در جاده‌های استان شدند و سه هزار و ۶۷۲ نفر مجروح شدند.

او، تعداد کل ماموریت‌های تصادفی در سال جاری را ۲ هزار و ۸۹۹ ماموریت اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال در همین بازه زمانی با ۲ هزار و ۵۶۷ ماموریت افزایش ۱۳ درصدر را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: متاسفانه در تصادفات جاده‌ای امسال تعداد ۳ هزار و ۶۸۲ نفر زخمی شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال با ۳ هزار و ۱۰۵ نفر افزایش ۱۹ درصدی را شاهد هستیم.

به گفته مرادیان، همچنین درصد فوتی‌های حوادث رانندگی امسال ۲۱ درصد رشد داشته است.

او می‌گوید: از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا دوازدهم فروردین‌ماه امسال ۱۶ هزار و ۳۱۲ ماموریت توسط اورژانس این استان انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش داشته است.

رئیس اورژانس استان فارس گفت: البته آمار فوتی مذکور مربوط به فوت افراد در صحنه تصادف است و به این تعداد باید آمار افراد فوت شده پس از انتقال به بیمارستان که در اختیار پزشکی قانونی است نیز افزوده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس فارس حوادث فارس تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی عصر یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: پنجشنبه هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی رستم - بابا میدان، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه هر ۵ نفر سرنشین سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

کد خبر 6097608

دیگر خبرها

  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • (ویدئو) بر اثر سیل در استان «سولاوِسی» اندونزی ۷ نفر جان باختند
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال