Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:34:13 GMT

غبارروبی مساجد سیرجان در آستانه ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۴۱۰۵

غبارروبی مساجد سیرجان در آستانه ماه مبارک رمضان

 به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان امروز اظهار کرد: در شهرستان سیرجان قریب به ۳۰۰ مسجد وجود دارد که به‌طور همزمان ۱۳۰ مسجد برای میزبانی خداوند از بندگانش در ماه مبارک رمضان توسط مردم و به‌ویژه جوانان غبارروبی و تنظیف شدند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مسجد و نظافت آن امری خداپسندانه و پربرکت است، افزود: تمامی مساجد با رعایت همه موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌های سخنرانی طلاب و اساتید دینی و همچنین جمع‌خوانی قرآن کریم را خواهند داشت و برنامه‌های ماه مبارک رمضان با همکاری همه قشرها به‌ویژه نسل جوان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی همچنین نحوه رفتار خادمان و ائمه جماعات مساجد را در جذب جوانان به مساجد موثر خواند و گفت: اقبال جمعیت بیشتر به مساجد، نشانگر رفتار و عملکرد خوب ائمه جماعات، خادمان و هیات امنای مساجد است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان غبارروبی مساجد میهمانی خدا ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم با تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: یاد، نام و روش علامه شهید مرتضی مطهری (ره) به عنوان اسوه و الگوی معلمان باید احیاء و دانش آموزان باشد و با زندگی این متفکر شهید آشنا شوند.
سرهنگ احمدی از امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی به عنوان معلمان حقیقی یاد کرد و افزود: شهدا درس جهاد و شجاعت و شهامت و شهادت را به صورت عملی به همگان آموختند.
غبارروبی و عطرافشانی قبور شهداء و اهداء گل به قهرمانان وطن پایان بخش این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان