Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@22:46:36 GMT

بازگشت کودک گم شده به آغوش خانواده‌اش

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۴۲۵۵

بازگشت کودک گم شده به آغوش خانواده‌اش

به گزارش تابناک، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری درباره جزییات مفقود شدن این کودک و بازگشت او به خانواده‌اش گفت: اوایل سال جاری مادری که تبعه کشور افغانستان بود به پلیس آگاهی تهران مراجعه و اعلام کرد که پسر ۹ساله اش مفقود شده است.

وی ادامه داد: مادر این کودک در اظهارات خود به کارآگاهان گفت فرزندش حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح از منزلشان واقع در خیابان مولوی خارج شده اما دیگر بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نثاری با اشاره به حساسیت گم شدن این کودک و سن کم او گفت: پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم این پلیس قرار گرفت که حین تحقیقات محلی کارآگاهان متوجه شدند کودک حین بازی به خیابان اصلی آمده است.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اولیه متوجه شدند کودک توسط گشت سازمان بهزیستی به یکی از مراکز نگهداری منتقل شده است. به همین جهت با انعکاس این موضوع با هماهنگی قضایی و تلاش بی وقفه کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی کودک به آغوش مادرش بازگشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نوروز 1401 روز جمهوری اسلامی سازمان بهزیستی آگاهی نوروز 1401 روز جمهوری اسلامی قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر