Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار یحیی الهی روز شنبه با حضور در محل مرکز پایش تصویری قرارگاه نوروزی امام علی (ع) گفت: مسافران و مهمانان نوروزی زمان برگشت خود را با صبر و حوصله مدیریت و به توصیه ها پلیس توجه جدی کنند.

وی گفت: پلیس با تمام امکانات و استفاده از کارکنان، از روز گذشته تاکنون در حال ارائه خدمت مطلوب به هم استانی های عزیز و مسافران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین عامل تصادفات و حوادث رانندگی در روزهای اخیر را ناشی از خستگی و خواب آلودگی، تخطی از سرعت و سبقت غیرمجاز عنوان کرد و از رانندگان درخواست کرد، ضمن توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی از عجله و شتاب پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: رانندگان از سبقت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز در سطح جاده ها و راه های روستایی و ۲ طرفه جدا خودداری و به توصیه ها و هشدارهای پلیس توجه و همکاری لازم را به منظور تسهیل در سفری ایمن داشته باشند.

سردار الهی بیان کرد: شهروندان زمان برگشت خود را در روز طبیعت با اولویت صبر و حوصله در رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب مدیریت کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با کارکنان انتظامی لرستان، هدف پلیس را ارائه خدمت مضاعف و مطلوب برشمرد و گفت: پلیس در راستای خدمت رسانی به هموطنان ضمن تامین نظم و امنیت، آماده ارائه خدمات مناسب در تمام ساعات شبانه روز است و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد. 

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد