Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرلورکوزن موفق شد حریف خود را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد

سردار آزمون از دقیقه 65 برای بایرلورکوزن بازی کرد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب هفته بیست و هشتم بوندسلیگا امروز 2 تیم بایرلورکورن و هرتابرلین به مصاف یکدیگر رفتنند و سردار آزمون روی نیمکت ذخیره بایرلورکوزن حضور داشت. 

گل اول رقابت را لوکاس آلاریو در دقیقه سی و چهارم با پاس موسی دیابی برای بایرلورکوزن به ثمر رساند و تنها 6 دقیقه بعد دیابی با پاس خود به کریم بلعربی گب دیگری را تیمش ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ولادیمر داریدا در دقیقه چهل و دوم با توپی که ماکسی میلیان متشد به او پاس داده بود یکی از گل های خورده هرتابرلین  را جبران کرد. 

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس گروه سوم جام جهانی؛ تقابل مسی و لواندوفسکی، عربستان نگران تکرار کابوس 2002 هشتم آذر ماه باز هم حماسه خلق می شود؟ روز آشنا برای ایران آلن شیرر: کار انگلیس مقابل ایران و آمریکا راحت است ادامه غیبت ستاره پرسپولیس؛ سیامک نعمتی بازی با هوادار را هم از دست داد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی