Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «مشیر المصری» یکی از رهبران جنبش «حماس» اعلام کرد که دشمن در سایه برخی از سازمانهای عربی مرتکب جنایتهای خود می شود.

وی افزود: شهدا بر وحدت خون تاکید می کنند، شهیدان و مقاومت دیگر به یک جغرافیای مشخص محدود نیستند.

المصری عملیات آتی فلسطینیان را بزرگترین عملیات خواند و اظهار داشت، دشمن نباید صبر ما را بیازماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بیان کرد که مقاومت درحال ارزیابی اوضاع فعلی است و انگشت ها روی ماشه است.

تحرکات مردمی فلسطین اکنون تعیین کننده اوضاع است و رژیم صهیونیستی در تسلیم کردن این تحرکات با شکست روبه رو شد.

رهبر حماس تصریح کرد که معادله امروز این است که هر عمل دارای عکس العمل است، بنابراین دشمن تبعات فشارها و اقدامات خصمانه خود را خواهد دید.

المصری ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به ادامه سیاست کشتار و ترور، اعلام کرد که مقاومت سکوت نخواهد کرد.

وی در واکنش به محکوم کردن عملیات شهادت طلبانه توسط اردوغان گفت: هرگونه محکومیت علیه مقاومت مردود است.

«مشیر المصری» در ادامه متذکر شد که تمامی رهبرانی که می خواهند به عادی سازی روابط با رژِیم صهیونیستی بپیوندند باید محاسبات خود را ارزیابی کنند.

وی در پایان کمک برخی از کشورها به رژیم صهیونیستی را باعث بوجود آمدن لکه ای ننگ برای مردم این کشورها دانست و اعلام کرد که مقاومت شریف فلسطین در راستای دستیابی به حقوق طبیعی و عادی خود تلاش می کند.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه سه جوان فلسطینی را در نزدیکی ورودی شهرک عرابه در جنوب جنین در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

شاهدان عینی در این باره گفتند: نظامیان صهیونیست خودروهای امدادرسانی وابسته به هلال احمر فلسطین را از رسیدن به محل شهادت این جوانان فلسطینی منع کردند و پس از آن اعلام کردند که قصد تحویل پیکر آنها را نیز ندارند.

کد خبر 5457732 سمیه خمارباقی

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش حماس رژیم صهیونیستی فلسطین مقاومت فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین رژیم صهیونیستی فلسطین آخرین اخبار اوکراین ایران ولادیمیر پوتین عراق ولودیمیر زلنسکی جو بایدن ترکیه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که در واکنش به تعرض‌های رژیم صهیونیستی علیه خاک لبنان عملیات‌های جدیدی را علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ عصر امروز چهارشنبه یکم ماه مه ۲۰۲۴ ساختمانی را در شهرک المطله با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در ادامه واکنش به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۳۵ عصر امروز ۲ ساختمان را در شهرک صهیونیست‌نشین «شتولا» با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز ضمن اذعان به اصابت این موشک‌ها به ۲ ساختمان در شهرک صهیونیست‌نشین شتولا در الجلیل علیا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی «المطله» خبر دادند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان خبر داد.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز اعلام کرد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی با ۲ موشک منطقه واقع در حدفاصل «بلاط» و «مروحین» در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر 6094609

دیگر خبرها

  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد