Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@01:35:03 GMT

چت کردن در اینستاگرام راحت‌تر می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۴۹۰۰

چت کردن در اینستاگرام راحت‌تر می شود

به گزارش جام جم آنلاین، با این تغییر، چت های جدید بالای بخش فید ظاهر می شود و کاربران می توانند همزمان با مرور فید، با زدن روی بخش پیام، پاسخ دهند.

این اپلیکیشن همچنین میانبری را اضافه کرده تا اشتراک گذاری پستها سریعتر شود. کاربران به جای گشتن در فهرست دوستانشان، می تواند چهار دوست را مشخص کنند که در هنگام انتخاب گزینه اشتراک گذاری، به عنوان میانبر ظاهر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام همچنین قابلیت اشتراک گذاری آهنگ را اضافه می کند که به کاربران امکان می دهد ۳۰ ثانیه پیش نمایش آهنگهای اسپاتیفای، اپل موزیک و آمازون موزیک را به اشتراک بگذارند.

از زمانی که شرکت متا یکپارچگی اینستاگرام و مسنجر را آغاز کرده است، چت داخلی اینستاگرام به طور مستمر قابلیت های بیشتری پیدا کرده و شباهت بیشتری به مسنجر یافته است. اکنون کاربرانی که پیام های دریافتی هر دو اپلیکیشن را به یکدیگر لینک کرده اند، در قسمت بالای بخش پیام های مستقیم (DM)، می توانند مشاهده کنند کدام یک از دوستانشان آنلاین هستند.

اینستاگرام همچنین میانبر @Silent را مشابه به روزرسانی اخیر مسنجر اضافه کرده است. اضافه کردن این میانبر به پیامها اجازه می دهد پیامها بدون نوتیفیکشن (اعلان)، دریافت شوند. همچنین چتهای گروهی قابلیت نظرسنجی خواهند داشت و نظرسنجی دیگر منحصر به استوری نخواهد بود.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، این به روزرسانی فورا برای همه قابل دسترس نخواهد بود. این شرکت اعلام کرد قابلیت های جدید در برخی از کشورها عرضه می شود و سپس در دسترس کاربران جهانی قرار می گیرد اما به نام کشورها یا زمان عرضه جهانی آنها اشاره ای نکرد.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام فید متا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم

یک بلاگر معروف در پستی در صفحه اینستاگرام از یکی از طرح‌های تازه شهرداری تهران انتقاد کرد./

به گزارش ایسنا، حساب اینستاگرام عملیات ۱۲۵ ویدئویی از طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران در خیابان بهشتی منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام