Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:06:02 GMT

مراسم غبارروبی مساجد لرستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۵۱۲۲

مراسم غبارروبی مساجد لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم غبارروبی مساجد در استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام محمد علی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد و جمعی از روحانیون لرستانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین غبارروبی مساجد به صورت نمادین در مسجد امام علی (ع) محله «گلدشت شرقی» خرم‌آباد برگزار شد.

کد خبر 5457767

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان غبار روبی خرم آباد اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان بوشهر گردشگری ویروس کرونا کرمانشاه خراسان رضوی مسافران نوروزی سفرهای نوروزی روز طبیعت آمار کرونا سانحه تصادف ماه مبارك رمضان 12 فروردین خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون