Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:08:29 GMT

ویژه برنامه‌های متنوع شبکه دنا برای ماه ضیافت الهی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۶۳۹۱

ویژه برنامه‌های متنوع شبکه دنا برای ماه ضیافت الهی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه دنا ۱۵ برنامه متفاوت را برای ماه رمضان تدارک دیده است.

امیر رئوف با بیان اینکه شبکه استانی دنا دست پر به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود، افزود: برنامه افطاری "ماه من" هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از قاب شبکه تلویزیونی دنا به روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: یکی دیگر از برنامه‌های سیما را ترتیل روزانه قرآن کریم عنوان کرد و افزود: این برنامه معنوی هر روز ساعت ۱۷ با حضور قاریان برجسته استانی اجرا و پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه"خلوتگاه راز" را برنامه سحر گاهی ماه مبارک رمضان برشمرد و خاطرنشان کرد: این برنامه نیز هر روز ساعت ۴:۲۰ دقیقه با حضور کارشناسان مذهبی به روی آنتن می‌رود.

رئوف با بیان اینکه معاونت فضای مجازی نیز با تولید محتوای جذاب به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود، تصریح کرد: تولید عکس نوشت ماه رمضان، موشن گرافیک ادعیه روزانه، کلیپ‌های رمضان و کرونا، استوری موشن عید فطر و گزارش مردمی روز قدس از مهمترین این برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه معاونت صدا نیز با برنامه‌های معنوی متفاوت تری نسبت به سال گذشته به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود، ادامه داد: برنامه "نجوای سحر" هر روز ساعت ۴:۰۰ تا ۵:۴۵ صبح به مدت ۹۰ دقیقه با حضور کارشناسان مذهبی و به روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه"قرار آسمانی" به عنوان ویژه برنامه افطار رادیو یاد و عنوان کرد: این برنامه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۰۰ به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود.

رئوف برنامه ترتیل قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های رادیو عنوان و تاکید کرد: این برنامه در دو زمان مختلف در طول روز در ساعت‌های ۵:۴۵ تا ۶:۴۵ صبح و ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ عصر به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو دنا قابل پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی همچنین به برنامه‌های معاونت خبر در ایام ماه مبارک رمضان اشاره بیان کرد: در این حوزه نیز علاوه بر پوشش اخبار روز مربوط به این ایام، چندین گزارش تولیدی نیز در خصوص آداب و رسوم مردم استان، سفره‌های افطاری برای ایتام و نیازمندان، مراسم احیاء و توصیه‌های پزشکی در ماه رمضان برای روزه داران تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد صداوسيما ماه رمضان کهگیلویه و بویراحمد روز ساعت پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی رادیو فرهنگ با نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رادیو فرهنگ با برنامه «کتاب فرهنگ» به طور ویژه بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور را همراهی می‌کند.

این برنامه از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به طور ویژه به پوشش سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران اختصاص دارد.

شبکه رادیویی فرهنگ برنامه کتاب فرهنگ را با حضور نویسندگان و ناشران برجسته ساعت ۱۷ تا ۱۸ از گروه تاریخ و اندیشه از مصلی تهران محل برگزاری نمایشگاه کتاب تقدیم مخاطبان می‌کند.

گفت و گوی گزارشگران با غرفه داران، شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه و شنیدن دغدغه‌های آنها بخشی از این برنامه است.

برنامه سرزمین من به طور زنده با بخش‌های گزارش، گفتگو و اطلاع رسانی رویداد‌های مربوط به نمایشگاه کتاب، ساعت ۱۳ تا ۱۴ روی آنتن می‌رود.

برنامه ققنوس با معرفی کتاب در گفتگو با ناشران و نویسندگان حوزه ادب و هنر ساعت ۱۵ و برنامه «صبح به وقت فرهنگ» در قالب گزارش و اطلاع رسانی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شوند.

دیگر خبرها

  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت معصومه (س)
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در دهه کرامت
  • برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت»
  • همراهی رادیو فرهنگ با نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد