Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان در اولین روز بازگشایی دانشگاه‌ها، جمعی از روسای دانشگاه‌های استان خوزستان با حضور بر سر مزار رئیس فقید دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان، به وی ادای احترام کردند.

 در اولین روز بازگشایی دانشگاه‌ها در سال جدید، جمعی از روسای دانشگاه‌های استان خوزستان صبح امروز (۱۴ فروردین‌ماه) با حضور در آرامگاه علی بن مهزیار اهوازی بر سر مزار رئیس فقید دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان حاضر شدند و یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان ۲۸ اسفندماه سال گذشته بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام شفیعی که از مدرسان دانشگاه نیز بود، ۱۱ سال مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان را عهده‌دار بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها دانشگاه های خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در جشنواره کارگران نخبه و نمونه ملی بیان کرد: حقیقت این است که روز کارگر یک نماد برای توجه به کارگر است وگرنه باید در تمام ایام سال این توجه وجود داشته باشد. اما چون در این روز بیش از همه توجه به کار و کارگر در محافل رسانه‌ای قرار دارد باید چند نکته را اشاره کنم. ما از رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره کارگران بهره برده‌ایم و ساز و کار‌هایی که برای بهره‌گیری از صحبت‌های ایشان لازم است باید ایجاد شود. محصولاتی که در اختیار ما است به دست مبارک کارگران ساخته شده است و نشانه ذوق و سلیقه این قشر عزیز است و نباید به محصولاتی بسنده کرد که در حال حاضر در کارخانه‌ها وجود دارد.  

وی ادامه داد: عزیزان ما امروز تولیدشان برای کشور امید آفرین است و این همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند. این همان پای کار ایران بودن است و دشمن همچنان که در عرصه‌های مختلف ناکام مانده قطعا در عرصه اقتصاد هم ناکام خواهد ماند. محور تولید، کارآفرینی و کارگران هستند که نقش بی بدیلی دارند؛ لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد و روز به روز تولیدات ما هم در کمیت و هم در کیفیت افزایش داشته باشد. می‌تواند تولیدی به دنیا ارائه شود که در دنیا بهتر باشد و ملت ما نشان دادند که این را می‌توانند انجام دهند و حتی کالایی بالاتر از استاندارد‌های دنیا نیز ارائه کنند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره