Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با اشاره به این که این نیرو، تغییرات زیادی در ماهیت و هویت یگان‌های خود به وجود آورده، گفت: امروزه این شایستگی وجود دارد تا داوطلبانه، مأموریت‌های بسیاری را بپذیریم.

پیش از این، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش اول اسفند پارسال گفت: امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته می‌توان گفت نیروی زمینی ارتش برای اجرای ماموریت‌هایی که به آن محول شود آمادگی اجرای صد در صدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرلشکر موسوی « همانگونه که در طول سال در رزمایش‌ها مشاهده می‌شود راهبرد‌ها و تاکتیک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در یک صحنه عملیاتی متناسب با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود و رزمندگان ما طی این صحنه‌های عملیاتی شبیه سازی شده، روش‌های مقابله را تمرین کرده و توان رزمی خود را ارتقا می‌دهند.»

اما امیر حیدری با بیان این که یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مرزهای شمال‌غرب، غرب، جنوب‌شرق، جنوب‌غرب و شمال‌شرق مستقر شده‌اند، گفت: حضور نیروهای ارتش در مرز به این معنی نیست که خطری کشور را تهدید می‌کند، بلکه این مهم به دلیل آمادگی بیش‌تر و اشراف اطلاعاتی در مرزها انجام می‌شود.

گفتنی است، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند سایر نیرو‌ها که هر کدام لقبی برای خود دارند، ملقب به نیروی محوری است که در اکثر نقاط کشور حضوری موثر و فعال دارد، نزاجا در حال حاضر بی‌نیاز به تجهیزات وارداتی است و حتی توانسته نیاز‌های خود را با تکیه بر توان داخل رفع کند و مرز‌ها را ایمن نگه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده نیروی زمینی ارتش غرب آسیا امنیت ملی نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر عملیات رژیم صهیونیستی در رفح را  محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای هشدار داد که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح سرنوشت تلاش‌های گسترده صورت گرفته برای رسیدن به آرامش پایدار در منطقه را تهدید می‌کند.

این بیانیه عملیات نظامی اسرائیل در شهر فلسطینی رفح را محکوم و تاکید کرد که این تنش آفرینی خطرناک جان بیش از یک میلیون فلسطینی را تهدید می‌کند.

در سایه تداوم تهدیدات مقامات صهیونیست برای حمله به رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، رادیو ارتش رژیم اشغالگر دیروز دوشنبه اعلام کرد که ارتش این رژیم تخلیه حومه شرقی منطقه رفح را آغاز کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ساکنان شهر رفح در منطقه شرقی آن می‌خواهیم فوراً آنجا را تخلیه کنند و به سمت منطقه المواصی بروند.

گروه‌های فلسطینی با هشدار درباره پیامدهای فاجعه‌بار انسانی هرگونه تجاوز زمینی رژیم اشغالگر به رفح که می‌تواند منجر به جنایت‌های شنیع دیگری علیه غیرنظامیان فلسطینی شود تأکید کردند که دولت آمریکا و جامعه غربی مسئول کامل هرگونه تجاوز زمینی اسرائیل به شهر رفح هستند. اما مقاومت برای هرگونه سناریویی در تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهدید برای حمله زمینی به رفح در جنوب غزه آماده است.

کد خبر 6099352

دیگر خبرها

  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • مصر عملیات رژیم صهیونیستی در رفح را  محکوم کرد
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است