Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکا ماسک‌های گاز، لباس و سایر تجهیزات مرتبط با حملات شیمیایی را در اختیار اوکراین قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، آمریکا برای محافظت از اوکراین در برابر حمله احتمالی تسلیحات شیمیایی یا بیولوژیکی، ماسک‌های گاز، لباس و سایر تجهیزات را در اختیار اوکراین قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: ۶۷ تأسیسات نظامی اوکراین در شب گذشته منهم شد

«جن ساکی»، سخنگوی کاخ سفید این کمک‌ها را روز جمعه تأیید کرد و گفت که با توجه به هشدارهایی مبنی بر اینکه روسیه می‌تواند از چنین سلاح‌هایی برای مقابله با مقاومت سرسخت اوکراین در طول جنگ استفاده کند و ممکن است برای توجیه چنین حمله‌ای، عملیات فریبکارانه را طراحی کند، این گونه کمک‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اعلام نشده که این کمک‌ها به چه میزان در اختیار اوکراین قرار خواهد گرفت، اما انتظار می‌رود این کمک‌ها به وزارت بهداشت اوکراین تحویل داده شود.

کاخ سفید شواهدی مبنی بر برنامه ریزی روسیه برای حمله شیمیایی ارائه نکرده است، اما رئیس جمهور آمریکا، «جو بایدن» هفته گذشته هشدار داد که اگر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از سلاح‌های شیمیایی در حمله به اوکراین استفاده کند، ایالات متحده پاسخ خواهد داد.

در عین حال کرملین اوکراین را به آماده شدن برای استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم کرده است. با این حال، مقامات آمریکایی اصرار دارند که این ادعا دروغ است و ممکن است نشان دهد که روسیه خودش در حال آماده شدن برای انجام این کار است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت جن ساکی جو بایدن اوکراین ایالات متحده ولادیمیر پوتین روسیه کاخ سفید آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی