Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرونده موجود در بایگانی راکد دادگستری مازندران امحا شد.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام والمسلمین اکبری با تاکید بر لزوم پالایش پرونده‌های موجود در بایگانی‌های راکد و امحای آن‌ها اظهار کرد: بخش بزرگی از فضای فیزیکی هر دادگستری به پرونده‌های راکد اختصاص داده می‌شود که می‌توان با پالایش و امحای پرونده‌های غیر مهم، بخشی از بایگانی‌های راکد خالی و فضای بیشتری برای خدمت رسانی به مردم آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تلاش تمامی کارکنان دستگاه قضایی استان را برای انجام این امر مهم ضروری دانست و تاکید کرد: این نوع برنامه‌ها و تلاش‌ها می‌تواند در پیشبرد دیگر اهداف دستگاه قضایی مثمر ثمر باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین گفت: درسال گذشته یک میلیون و ۱۵۶ هزار ۷۸۸ پرونده فرم گذاری و پالایش، ۵۰۱ هزار ۸۱۵ پرونده نیز اسکن و ۴۶۵ هزارو ۲۹۷ پرونده ثبت و ورود اطلاعات شد و در مجموع ۲ هزار و ۷۹۸ متر مساحت اداری آزاد شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است با مدیریت معاون فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی و همکاری روسا و دادستان‌های استان درسال گذشته یک میلیون و ۵۱۳ هزار و ۹۸۲ پرونده دادگستری استان امحا شد..

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: برنامه ما این است که با تلاش تمامی همکاران تا پایان سال جدید تمامی پرونده‌ها را پالایش و پرونده‌های عادی و غیرقابل استفاده را امحا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری مازندران قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری مازندران قوه قضاییه دادگستری مازندران یک میلیون پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و گفت: متهمین پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی مدیرکل دادگستری مازندران اظهار داشت: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد 52 ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمین در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه های پلیس، شناسایی و در عملیات های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، 15 سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سالها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور