Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای طرح اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق روستاهای این استان در قالب طرح بهارستان خبر داد.

وی بیان کرد: اجرای این طرح در 100 روستای تعیین‌شده استان، با اهدافی شامل جابه‌جائی پایه‌های واقع‌شده در معابر عمومی، بهسازی شبکه، بهبود ولتاژ برق، اصلاح روشنایی معابر و توسعه شبکه جهت تأمین برق متقاضیان در طی سال 1400 به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: تعویض و جابه‌جایی یک هزار و 500 اصله پایه برق، اصلاح و بهینه‌سازی 139 هزار متر خطوط توزیع، احداث دو هزار و 400 متر شبکه و نصب هشت ایستگاه هوایی توزیع برق به ظرفیت 750 کیلوولت آمپر به‌منظور رفع ضعف ولتاژ و دایر نمودن 10 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف هوایی جهت تأمین برق متقاضیان جدید در روستاهای تعیین‌شده، به‌عنوان مهم‌ترین اقدامات به‌عمل‌آمده توسط واحدهای اجرایی این شرکت در سطح استان سمنان به شمار می‌رود.

حسینی‌نژاد با عنوان این‌که طرح بهارستان به‌صورت جامع از سوی توانیر طراحی و توسط شرکت‌های توزیع برق استانی به انجام خواهد رسید گفت: اجرای این طرح، طی فرآیندی پنج ساله برای بهسازی شبکه برق روستایی و جهت بهبود شاخص‌های کیفی خدمات برق و افزایش رضایت‌مندی مردم ساکن روستاها طرح‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری صورت پذیرفته برای بهسازی شبکه روستایی استان در سال قبل، مبلغ 236 میلیارد و 73 میلیون ریال است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع برق سمنان روستاهای استان سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان سیدمحمد حسینی نژاد استان سمنان توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟