Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-آینده سیاسی عمران خان، نخست وزیر پاکستان پس از اتحاد احزاب مخالف برای برکناری وی با تهدیدی جدی مواجه شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا،آینده سیاسی عمران خان امروز پس از رای پارلمان برای برکناری وی با چالشی جدی مواجه شد. اتفاقی که میتواند باعث ناآرامی و آشوب در این کشور 220 میلیون نفری باشد که یک قدرت هسته ای نیز به شمار میرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مخالفان عمران خان تصمیم داشتند که در جلسه امروز پارلمان که قرار بود در ساعت 11:30 برگزار شود به وی رای عدم اعتماد دهند که طبق آخرین گزارشات این جلسه لغو شده است.
خبرگزاری فرانسه گزارش داده که عمران خان به رئیس جمهور این کشور توصیه کرده که پارلمان را منحل کند.
به نظر میرسد درصورت حفظ اتحاد میان احزاب مخالف، آرای حامی نخست وزیر پاکستان به زیر 172 رای لازم برای ادامه حیات سیاسی عمران خان برسد و این مسئله خبر خوبی برای وی به شمار نمیرود.
باتوجه به حساسیت موضوع پلیس و نیروهای شبه نظامی حضور پررنگی در خیابان های شهر اسلام آباد دارند و از کانتینرهای باربری برای مسدود کردن جاده ها استفاده شده است.
مخالفان دولت در پاکستان عمران خان را به برآورده نشدن وعده های خود برای احیای اقتصاد پاکستان و از بین بردن فساد متهم میکنند. از سوی دیگر عمران خان مدعی شده که آمریکا طرح اصلی برای برکناری وی را برنامه ریزی کرده اما واشنگتن این موضوع را رد کرده است.
هرچند عمران خان در سال 2018 با حمایت ارتش این کشور به قدرت رسیده اما از سال 1948 و پس از استقلال پاکستان از بریتانیا هیچ نخست وزیری موفق به اتمام دوره 5 ساله خود نبوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاکستان عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تأمین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

کد خبر 6095159 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد