Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروز فر، شهردار زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالیکه عملیات ترمیم و لکه‌گیری معابر از اوایل اسفندماه با آسفالت سرد و‌ گرم آغاز شده بود؛ برای نخستین بار در شهر زنجان اجرای روکش کامل آسفالت معابر از فروردین‌ماه آغاز شده و دهم فروردین ماه در خیابان سرداران شهید شاهد اجرای ۱۶۰ تن روکش آسفالت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زنجان با بیان اینکه آغاز این فعالیت در گذشته در اردیبهشت ماه اتفاق می‌افتاد که برنامه امسال نتیجه برنامه‌ریزی قبلی دقیق از بابت به روزرسانی به موقع کارخانه‌های آسفالت شهرداری زنجان و همچنین نتیجه مطالعات به موقع انجام یافته در پایان سال ۱۴۰۰ بود، اظهار داشت: آسفالت ریزی شهرداری در دو بخش لکه‌گیری و روکش کامل آسفالت انجام می‌گیرد.

وی افزود: امسال با عنایت ویژه‌ای که استاندار به مدیریت امور شهری دارد با راه‌اندازی مجدد ستاد عمران شهری به ریاست وی شاهد برنامه‌های عمران شهری خوبی در زنجان از جمله در بحث ترمیم معابر خواهیم بود.

فیروزفر ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم در مناطق چهار گانه از سوی شهرداری زنجان با پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر برای آسفالت‌ریزی معابر صورت پذیرفته است تا با بهتر شدن شرایط آب و‌هوایی، این عملیات به صورت ویژه در محورهای اصلی شهر با لحاظ ضوابط فنی و اجرایی و بر اساس مطالعه دقیق معابر صورت پذیرد.

شهردار زنجان استفاده از سیستم نوین اسکن معابر شهر را به عنوان یک پروژه فنی و مهندسی به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی اجرای روکش آسفالت معابر شهری عنوان کرد و گفت: تمام برنامه‌ریزی و تلاش‌ها برای بالا بردن سطح خدمات شهر از جمله ترمیم معابر صورت پذیرفته است.

وی ضمن تاکید در رعایت تمام مشخصات فنی و اجرایی تصریح کرد: برای اولین بار در شهر زنجان شاهد شروع اجرای روکش اسفالت در فروردین ماه بودیم و با شرایط آب و‌هوایی پیش رو عملیات آسفالت ریزی گسترده‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار زنجان آسفالت ستاد عمران شهری روکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی میناخانی ظهر شنبه در مراسم روز حمل و نقل و ایمنی در محل راهداری زنجان، گفت: رعایت ایمنی موتورسیکلت اهمیت بسزایی دارد و این وسیله نسبت به خودرو بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین باید اقدامات پیشگیرانه از تصادفات آن مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته چهار درصد از مجموع تصادفات کل استان در جاده‌ها مربوط به موتورسواران بود، ابراز داشت: اغلب این تصادفات نسبت به داخل شهر به فوت راکبان منجر شد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، گفت: امروزه استفاده از موتورسیکلت به دلیل مزیت‌های فراوان به ویژه سهولت دسترسی آن بیش از گذشته است.

میناخانی تاکید کرد: هم اکنون کارخانجات کشور نیز موتورسیکلت‌های متنوعی را تولید می‌کنند که در مقایسه با خودرو قیمت پایین‌تری دارد.

وی گفت: در بررسی پرونده‌های پزشکی قانونی نیز صدمات وارده به سر در فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت بیش از گذشته است، و باید برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص عملیاتی شود که راهداری استان نیز اقدامات خوبی در ارتقای فرهنگ موتورسواری انجام داده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان بیان داشت: جمعیت راکبان در روستاها بیشتر است و به همین دلیل فرهنگ سازی برای گروه‌های هدف انجام می‌شود.

میناخانی تاکید کرد: کلاه ایمنی در حدود ۷۵ درصد از صدمات سنگین در تصادفات پیشگیری می‌کند و متأسفانه رغبت مردم به استفاده از موتورسیکلت بیش از گذشته افزایش یافته و همین مساله موجب بروز تصادفات در جاده‌ها به ویژه شهرها شده است.

وی افزود: طبق آمارها ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان رخ می‌دهد و اغلب موتورسواران در هنگام تصادفات از ناحیه سر آسیب می‌بینند که همین مساله از نبود کلاه ایمنی ناشی می‌شود.

کد خبر 6089916

دیگر خبرها

  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز