Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نظام ارزیابی کیواس بر اساس شهرت علمی، ارزیابی کارفرمایان و تاثیر پژوهش دانشگاه‌های جهان را در سطح جهانی، موضوعی، اشتغال، منطقه، کسب و کار و غیره رتبه‌بندی می‌کند.

رتبه بندی دانشگاه های جهانی کیو.اس، ۵۱ موضوع مختلف را پوشش می دهد. این نظام رتبه‌بندی اخیرا اسامی برترین دانشگاه‌های کشاورزی و جنگلداری جهان را معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ۵ دانشگاه ایرانی در لیست برترین دانشگاه‌های کشاورزی و جنگلداری جهان

در لیست برترین دانشگاه‌های کشاورزی و جنگلداری جهان نام ۵ دانشگاه ایران به چشم می‌خورد. بر این اساس دانشگاه صنعتی اصفهان توانسته رتبه اول دانشگاه‌های کشاورزی و جنگلداری را در ایران به خود اختصاص دهد و پس از آن دانشگاه‌های تهران و شیراز در رتبه دوم و سوم قرار گرفته‌اند. 

در جدول زیر رتبه کلی، رتبه کشوری و اسامی این دانشگاه‌ها آورده شده است:

رتبه کشوری

رتبه جهانی نام دانشگاه ۱ ۲۰۱-۲۵۰ دانشگاه صنعتی اصفهان ۲ ۲۰۱-۲۵۰ دانشگاه تهران ۳ ۲۵۱-۳۰۰ دانشگاه شیراز ۴ ۳۰۱-۳۵۰ دانشگاه تربیت مدرس ۵ ۳۵۱-۴۰۰ دانشگاه فردوسی مشهد ۱۰ دانشگاه برتر کشاورزی و جنگلداری جهان

در ادامه اسامی و رتبه ۱۰ دانشگاه برتر کشاورزی و جنگلداری جهان آمده است:

رتبه  نام دانشگاه محل قرارگیری ۱ دانشگاه و تحقیقات واخنینگن هلند ۲ دانشگاه کالیفرنیا آمریکا ۳ دانشگاه علوم کشاورزی سوئد سوئد ۴ دانشگاه پاریس تک فرانسه ۵ دانشگاه کرنل آمریکا ۶ موسسه فناوری فدرال زوریخ سوییس ۷ دانشگاه کشاورزی چین چین ۸ دانشگاه ویسکانسین-مدیسون آمریکا ۹ دانشگاه کالیفرنیا، برکلی آمریکا ۱۰ دانشگاه ایالتی میشیگان آمریکا

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1135125 برچسب‌ها رتبه بندی دانشگاه‌ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رتبه بندی دانشگاه ها رتبه بندی ۵ دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به» رنگ جاودانگی» که گزارشی از برخی فعالیت‌های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می‌آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین خانواده مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6090505

دیگر خبرها

  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • ارائه طرح جنگلداری چندمنظوره توسط محقق ایرانی