Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: شهریه مدارس غیردولتی با حضوری شدن آموزش‌ها افزایش نمی‌‌یابد. خبرگزاری میزان-به گزارش مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، احمد محمودزاده، اظهارکرد: با توجه به اینکه شهریه ثابت و شهریه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به آن‌ها ابلاغ شده و انجام پذیرفته است، انتظار داریم مؤسسان مدارس غیردولتی هیچ افزایش شهریه‌ای را بابت حضوری شدن آموزش‌ها در ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: با توجه به اینکه آموزش‌های حضوری در کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند، انتظار داریم مدیران مدارس غیردولتی در اجرای دقیق و صحیح آن اهتمام بورزند.

رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی بیان کرد: تجربه نشان داده، مدارسی که در ایام کرونا شیوه آموزش ترکیبی داشته‌اند، یا مدارسی که از آموزش‌های حضوری استفاده می‌کردند، از کیفیت آموزشی و پرورشی بیشتری نسبت به سایرمدارسی که آموزش کاملا غیرحضوری و مجازی داشته‌اند، برخوردارند.   بیشتر بخوانید: دانشگاه باید وارد حل معضلات جامعه شود
انتهای پیام/ برچسب ها: مدارس غیر دولتی شهریه آموزش حضوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدارس غیر دولتی شهریه آموزش حضوری مدارس غیردولتی آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد

ایسنا/خوزستان به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت