Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@15:24:09 GMT

گرانی گوشت در آستانه ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۰۲۵۰

گرانی گوشت در آستانه ماه مبارک رمضان

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت انواع گوشت قرمز گوسفندی و گوساله در روزهای اخیر افزایش زیادی را تجربه کرده است به طوری که بر اساس مشاهدات میدانی، هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی در بازار از 155 هزار تومان تا 200 هزار تومان در تهران به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: نگاهی به وضعیت بازار گوشت قرمز در روزهای پایانی سال

این محصول در فروشگاه شرکت پشتیبانی امور دام که مسئولیت تنظیم بازار محصولات پروتئینی را برعهده دارد 197 هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هرکیلوگرم گوشت سردست منجمد گوسفندی تنظیم بازاری 108 هزار تومان، گوشت سردست منجمد گوساله تنظیم بازاری 107 هزار تومان و مرغ منجمد تنظیم بازاری 20 هزار تومان است که به وفور در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد.

قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی گرم به صورت لاشه 116 هزار تومان، نیم شقه سردست 120 هزار تومان و نیم شقه ران 125 هزار تومان است، هرکیلوگرم مرغ گرم نیز 31 هزار تومان به فروش می رسد که البته برای خرید آنها باید در صف ایستاد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1135142 برچسب‌ها گوشت قرمز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گوشت قرمز هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ وحش!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک باغ وحش در فیلیپین به ببر‌ها خوراکی‌های منجمد تهیه شده از خون حیوانات می‌دهد و از جفت‌گیری شیر‌ها در گرم‌ترین زمان روز جلوگیری می‌کند.

به گزارش فرارو، هوای گرم غیرمعمول دمای هوای شهر مانیل، پایتخت فیلیپین را در روز‌های اخیر به بالاترین حد رسیده و مدارس سراسر این کشور مجمع الجزایر را مجبور به تعلیق کلاس‌های حضوری کرده است.

در حالی که مردم برای رهایی از گرمای شدید به مراکز خرید و استخر‌های دارای تهویه مطبوع هجوم می‌آورند، حیوانات باغ‌وحش مانیل نیز سعی می‌کنند خنک شوند.

دیو ویناس دامپزشک باغ وحش روز سه شنبه هنگامی که دمای هوا در شهر به ۳۷ درجه سانتیگراد (۹۸.۶ درجه فارنهایت) رسید، به خبرگزاری فرانسه گفت که پیشگیری از گرمازدگی، به ویژه در میان گربه‌سانان بزرگ، اولویت اصلی بود.

وی گفت: آب بر روی دیوار‌ها و زمین محوطه‌های بتنی در طول روز پاشیده می‌شود تا به کاهش دمای داخل کمک کند. همچنین به آن‌ها غذا‌های منجمد برای لیسیدن که از گوشت چرخ کرده یا مرغ منجمد، خون حیوانات و ویتامین‌ها ساخته شده داده می‌شود.

ویناس افزود: ببر‌ها و شیر‌ها نیز مرتباً در استخر‌های داخل قلمرو خود غوطه ور می‌شوند.

وندل، یک ببر بنگال پنج ساله با وزن تقریباً ۴۰۰ کیلوگرم (۸۸۲ پوند)، بدون وقفه ساعت‌ها در یک استخر کم عمق شناور می‌شود.

ویناس گفت: مانند گربه‌های کوچکی که ما در خانه داریم، آن‌ها باید حداقل ۱۲ تا ۱۶ ساعت در روز بخوابند. اما در این زمان از آنجایی که هوا واقعا گرم است، آن‌ها برای تسکین گرمای بدن شنا می‌کنند.

گاب، یک شیر ساکن این باغ وحش، روی یک سکوی بتنی مرتفع نشسته است. نگهبانان باغ وحش، او را در اینجا حبس کردند تا از جفت‌گیری با شیر ماده در گرم‌ترین ساعات روز جلوگیری کنند..

ویناس گفت: ما نمی‌خواهیم آن‌ها را در این گرما در معرض قسمت جفت گیری قرار دهیم.

همچنین آب روی محفظه مار‌ها و لاک پشت‌ها پاشیده می‌شود تا به تنظیم دمای بدن آن‌ها کمک کند.

ویناس گفت که گرمای امسال شدیدترین گرمایی بود که او تجربه کرده بود. او به خبرگزاری فرانسه گفت: حتی اگر تهویه خوبی داشته باشند، دما هر سال بدتر و بدتر می‌شود. ما فقط راه‌هایی پیدا می‌کنیم که آن را برای حیوانات بهتر کنیم.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • (ویدئو) گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ وحش!
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی