Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تشکیل پرونده‌ای ویژه درباره اتفاقات مشهد در بازی ایران و لبنان در این کمیسیون خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در پی اتفاقات و حواشی ایجاد شده در روز بازی ایران و لبنان در مشهد، کمیسیون اصل نودم مجلس، با تشکیل پرونده‌ای ویژه به بررسی علل بروز این حواشی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام پژمان‌فر نماینده مشهد در مجلس که نائب رئیسی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی را نیز بر عهده دارد، با اعلام این خبر در صفحه خود در توییتر نوشت:

«ناکارآمدی در هیات ⁧‫فوتبال‬⁩ خراسان رضوی و فدراسیون فوتبال در موضوعات مختلف بر کسی پوشیده نیست. کافی است نگاهی به وضعیت جایگاه نماینده استان در لیگ بشود. در موضوع اتفاقات ⁧‫مشهد‬⁩ پرونده ویژه‌ای در کمیسیون اصل نود تشکیل شد. با همکاری دولت و دستگاه قضایی گزارشی برای مردم منتشر خواهیم کرد.»

به گزارش تسنیم، پیش از این آیت‌الله رئیسی و محمدباقر قالیباف نیز در قامت رؤسای قوه مجریه و مقننه با صدور دستور ویژه، وزیر کشور و کمیسیون شوراهای مجلس را مسئول  پیگیری فوری علل بروز اتفاقات در حاشیه دیدار ایران و لبنان کردند. 

ماموریت قالیباف به کمیسیون امور داخلی مجلس برای رسیدگی به اتفاقات بازی فوتبال ایران و لبنانمأموریت ویژه رئیس‌جمهور به وزیر کشور برای بررسی حواشی مسابقه فوتبال ایران و لبنان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون اصل نود کمیسیون اصل نود ایران و لبنان کمیسیون اصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K