Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل در آیین آغاز آموزش حضوری ۲۲۰ هزار دانش آموزان استان اردبیل گفت: مدرسه محلی برای تمرین اجتماعی شدن دانش آموزان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، آیین آغاز آموزش حضوری  ۲۲۰ هزار دانش آموزان استان اردبیل در ۳ هزار مدرسه  با حضور رضا قاسمیان  معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل و کلام اله صفری سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بصورت نمادین در آموزشگاه ابتدایی دخترانه عزیز محسنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه دانش آموزان امید فردای ایران هستند، گفت: مدرسه محلی برای تمرین اجتماعی شدن دانش آموزان است و بدون شک حضور در کلاس های درس کنار همسالان ، با عث تکمیل شخصیت اجتماعی دانش اموزان می شود.   وی افزود: در مدت دو سالی که آموزش بصورت حضوری در مدارس به نوعی متوقف شده بود و معلمان با ایثار و فداکاری بصور غیر حضوری آموزش را ادامه می دادند، شاهد افت تحصیلی دانش آموزان استان بودیم که بحمدالله با شروع دوباره آموزش بصورت حضوری و با تلاش مضاعف معلمان امیدواریم این افت تحصیلی جبران شود.   کلام اله صفری سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم، گفت: از امروز آموزش بعد از ۲ سال به حالت عادی خود بازگشت و دانش آموزان با حضور خود شور و نشاط را در مدارس آفریدند.   وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای آغاز آموزش حضوری در مدارس بعمل آمده است، تصریح کرد: معلمان در دوران کرونا با ایثارگری خود اجازه ندادند فرآیند آموزش و پرورش دانش آموزان تعطیل شود و چه بسا در این را به بیماری کرونا مبتلا شده و دار فانی را وداع گفتند.   وی همچنین با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس به والدین، گفت: در رابطه به اقناع بخشی آموزش حضوری در استان، ۸ مصاحبه حضوری در برنامه های محتلف صدا و سیمای مرکز اردبیل، انجام شده است.                                             انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آغاز آموزش حضوری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد