Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@08:39:14 GMT

جزییات آمار سفرهای نوروزی تا روز ۱۲ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۰۷۲۱

جزییات آمار سفرهای نوروزی تا روز ۱۲ فروردین

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا دوازدهم فروردین امسال، بیش از ۵۰۰ هزار سفر جاده‌ای، ۳ هزار و ۲۰۰ سفر ریلی و ۱۷ هزار و ۱۷۱ سورتی پرواز داخلی و بین‌المللی انجام شده است.

به گزارش ایران اکونومیست از وزارت راه و شهرسازی«امیرمحمود غفاری» معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی آمار سفرهای ایام نوروز از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در بخش‌های جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آمار ارائه شده طی این مدت، معادل ۵ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۲۸۳ نفر مسافر جاده‌ای داخلی و ۵۳۴ هزار و ۳۲۹ سفر جاده‌ای داخلی ثبت شده است.

غفاری خاطر نشان کرد: در بخش ریلی نیز طی مدت زمان اعلام شده، ۳ هزار و ۲۹۲ سفر ریلی انجام شده و  یک میلیون و ۲۲۰ هزار و ۵۴۶ نفر جابه‌جا شدند.

وی ادامه داد: این آمار در بخش هوایی داخلی و بین‌المللی شامل ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۴۹ نفر است و آمار پروازهای هوایی در بخش داخلی و بین‌المللی ۱۷ هزار و ۱۷۱ فروند گزارش شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در بخش دریایی ورود و خروج مسافر دریایی ۲ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۷۵۲ نفر، ورود و خروج گردشگر دریایی ۲ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۲۸۰ نفر، ورود و خروج شناور مسافری ۲۴ هزار و ۴۸۶ فروند و ورود و خروج شناور تفریحی نیز ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۷۲ فروند ثبت شده است.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در مدت زمان اعلام شده ۳۳۶ فقره تصادف منجر به فوت و ۴ هزار و ۱۴۱ فقره تصادف منجر به جرح ثبت شده است و متاسفانه ۴۶۴ نفر سر صحنه تصادف فوت کرده‌اند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، وزارت راه و شهرسازی ، سازمان هواپیمایی کشوری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی سازمان هواپیمایی کشوری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ورود و خروج ۲ میلیون جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در راستای عرضه‌ی «اوراق مالی اسلامی دولتی» توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت) در تواترهای هفتگی، مرحله اول حراج اوراق مرابحه عام در سال ۱۴۰۳ برای فروش به بانک‌ها، مؤسسات اعتباری غیربانکی و نهادهای مالی موضوع بند (۲۱) ماده (۱) قانون بازار اوراق بهادار ج. ا. ایران، در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است، بانک مرکزی در حراج‌های مزبور خدمات کارگزاری مورد نیاز را به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی ارائه می‌دهد. نحوه برگزاری حراج و اوراق عرضه‌شده مطابق با جداول ذیل خواهد بود:

وزارت امور اقتصادی و دارایی الزامی به پذیرش کلیه پیشنهادات دریافتی یا فروش کلیه اوراق عرضه‌شده در حراج را ندارد. بانک مرکزی سفارشات دریافت شده از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی را به منظور تصمیم‌گیری به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال می‌نماید تا نسبت به تعیین و اعلام سفارش‌های برنده اقدام نماید. کارگزاری این بانک ضمن تامین‌زیرساخت معاملات، تعهدی نسبت به حجم و قیمت اوراق مالی اسلامی دولتی عرضه و فروخته شده نداشته و اوراق مزبور را در بازار اولیه به منظور تأمین مالی دولت خریداری نخواهد کرد.

کد خبر 6090782 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی