Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج از برگزاری اردوی جهادی در مناطق منطقه کم‌برخوردار دیشموک روستای سردو خبر داد.

حمیدرضا پورحسینی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، گفت: همزمان با تعطیلات نوروزی و آغاز سال نو گروه جهادی یاران مهر بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج متشکل از خواهران و برادران جهادگر در منطقه کم برخوردار دیشموک (روستای سردو) حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورحسینی افزود: این اردو جهادی که از ۵ فروردین ماه با هدف عملیات شناسایی منطقه و انجام فعالیت‌هایی در ابعاد مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی و به مدت ۶ روز برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج ادامه داد: ما معتقدیم اگر چه خدمات اردو‌های چند روزه جهادی در برابر مشکلات بسیار مناطق محروم ناچیز باشد، اما برقراری ارتباط صمیمی جهادگران با مردم و انجام هر آنچه در توان دارند خود باعث ایجاد امید به آینده در دل مردم می‍ شود.

وی خاطرنشان کرد: ریشه اصلی مهاجرت از روستا به شهر و ایجاد مشکلات بعدی از این قِبَل، ناشی از توزیع ناعادلانه امکانات و عدم توجه دولت‌های مختلف به روستا‌ها بوده که رفع این محرومیت‌ها جز با سرمایه گذاری دولت در این مناطق و تقویت گروه‌های جهادی به عنوان لایه‌های میانی میسر نمی‌شود.

پورحسینی ادامه داد: گروه جهادی یاران مهر به عنوان اولین گروه جهادی دانشجویی استان با استعانت از پروردگار متعال و به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت از مناطق محروم و تحقق شعار خدمت رسانی برای عدالت و پیشرفت به کار گرفته است.

وی افزود: سردار خرمدل فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از این گروه جهادی قول مساعدت‌های شایانی برای پیگیری و برطرف کردن مشکلات این روستا دادند؛ که از آن جمله می‌توان به تکمیل مسجد روستای سردوی سفلی و مساعدت‌هایی برای تعمیق و گسترش فرهنگ کار و اشتغال در این منطقه اشاره کردند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در ادامه یاد آور شد: همچنین معاونت جهاد و سازندگی سپاه فتح استان سرهنگ صالحی نیز در بازدیدی وعده مساعدت ساخت و تکمیل خانه عالم و حمایت در جهت رفع معضلات فرهنگی و مذهبی روستا را دادند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: گروه جهادی یاران مهر تا به نتیجه رسیدن مطالبات به حق مردم در کنارشان خواهد بود و ادامه آن شاءالله تابستان پیش رو برای تکمیل برخی پروژه‌های عمرانی و پیگیری بیشتر مطالبات به این روستا سفر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان در اقصی نقاط دنیا که از مظلوم دفاع می کنند را می ستایم و این ضمیرهای آگاه قابل ستایش و تقدیر است.

وی افزود: ادامه این حرکت ها و خیزش های خودجوش دانشجویی در اقصی نقاط دنیا در مقابل نسل کشی ها، درندگی ها و کشتن غیرنظامیان، بانوان و کودکان و حساسیت آنها نسبت به این جنایات می تواند آغازگر سیر تحولات جهانی و بیداری ملت های آزاده باشد و ما با قاطعیت از این حرکت ها اعلام حمایت خواهیم کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دنیا در مقابل چنین جنایت هایی موضع گیری خواهد کرد و سازمان بین الملل هم تصمیمات جدی تری خواهد گرفت.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز شنبه (هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴،نشست با اعضای هیات رئیسه از برنامه های این سفر است‌.

همچنین نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و موارد دیگر)، نشست با اعضای هیات علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی