Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:21:40 GMT

جشنواره لبخند دل‌ها در منطقه ۱۳ برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۱۲۹۵

جشنواره لبخند دل‌ها در منطقه ۱۳ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی احمدی با بیان اینکه شب‌های ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا با ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان فرهنگ‌سازی کرده و زمینه گسترش رفتارهای حسنه را مهیا کنیم، گفت: در این راستا، جشنواره‌ای با عنوان لبخند دل‌ها به مدت ۳۰ شب از ۱۶ فروردین ماه، بعد از اذان مغرب و عشاء آغاز می‌شود و تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: در این جشنواره که از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تدارک دیده شده است، غرفه‌های مختلفی شامل قرآن بخوانیم جایزه بگیریم، کتب مذهبی، پرسش و پاسخ دینی، افطاری ساده، رادیو قرآن و ورزش، قرآن و کودک، سلامت، عفاف و حجاب، اماکن گردشگری مذهبی و..‌. در شب‌های ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان خواهد بود.

وی به آئین غبارروبی مساجد منطقه ۱۳ به‌عنوان یکی از سنت‌های شایسته تکریم در فرهنگ دینی اشاره کرد و افزود: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مساجد محدوده برای میزبانی از روزه داران و نمازگزاران، غباروبی و عطر افشانی شدند.

علی‌احمدی خاطرنشان کرد: فضاسازی و آراسته‌سازی محیط داخلی و بیرونی مساجد، نظافت و شست‌وشوی آن‌ها از جمله فعالیت‌های آئین غبارروبی مساجد به مناسبت فرا رسیدن ماه مهمانی خدا است.

کد خبر 5458186

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه مبارك رمضان شهرداری تهران شهرداری منطقه 13 شهرداری تهران روز طبیعت شورای شهر تهران پلیس راهور ماه مبارك رمضان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سفرهای نوروزی بازگشایی مدارس عملیات امداد و نجات نوروز 1401 نیروی انتظامی علیرضا زاکانی ترافیک سیزده به در

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود