Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:27:30 GMT

خراسان شمالی ظرفیت پذیرش بیماران خارجی را دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۱۷۲۵

خراسان شمالی ظرفیت پذیرش بیماران خارجی را دارد

دکتر محمدرضا جمعه زاده روز  یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سال ۹۸ بیمارستان های بنت الهدی بجنورد و آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان با هدف توسعه توریسم درمانی، مجوز IPD را از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کردند و هم اینک از امکانات نوین و نیروی انسانی کارآمد و متخصص برای ارایه خدمات پزشکی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارستان های امام حسن (ع) و امام علی(ع) بجنورد نیز از مجوز موقت برای پذیرش بیماران خارجی برخوردار بودند که اخذ مجوز نهایی آنها بدلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یادآور شد: در بیمارستان بنت الهدی بجنورد، پذیرش بانوان برای انجام جراحی های زنان و نوزادان است و در بیمارستان هاشمی رفسنجانی شیروان هم، جراحی چشم، اورولوژی، جراحی های عمومی در برخی جراحی های زنان قابل انجام است. 

جمعه زاده با بیان اینکه پارسال ۱۰ بیمار خارجی در بیمارستان های استان پذیرش شد، گفت: مشاوره به ۱۵ بیمار خارجی به صورت تلفنی توسط پزشکان، برگزاری جلسات با سازمان های خارج از دانشگاه و ارتباط مداوم با نماینده وزارت امورخارجه استان و برگزاری جلسات متعدد در راستای هموار کردن مسیر جهت پذیرش بیماران خارجی برای تحقق آن انجام شده است.

وی با اشاره به توزیع عادلانه خدمات پزشکی و درمانی در سطح استان، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای جذب ۵۹ پزشک متخصص در بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است.

جمعه زاده افزود: رویکرد جدید دانشگاه علوم پزشکی استان این است که حداقل از هر رشته پایه تخصصی، داخلی، اطفال، جراحی و بیهوشی دو پزشک متخصص در بیمارستان شهرستانها وجود داشته باشد تا خدمات حوزه سلامت مداوم ارائه شود.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.   

در این استان ۸۶۳ هزار نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و ۲۵۰ پزشک متخصص فعالیت دارند.

برچسب‌ها بجنورد دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی توریسم درمانی شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی بجنورد دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی توریسم درمانی شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم