Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، مسئولان حزب‌الله و جنبش امل امروز یکشنبه در شهر النبطیه در جنوب لبنان نشست مشترکی برگزار کردند و تحولات داخلی و منطقه‌ای، بحران اقتصادی لبنان و آخرین آمادگی‌ها برای برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور را بررسی کردند.

حزب‌الله و جنبش امل در بیانیه خود به بحران برق در لبنان هم اشاره کردند و از دولت این کشور خواستند با اتخاذ موضعی شجاعانه تن به فشارهای امریکا نداده و در انتظار وعده‌های دروغین سفیر امریکا برای تامین برق از مصر و اردن نباشد و به پیشنهاد وزیر خارجه ایران برای حل بحران برق در لبنان پاسخ مثبت بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب‌الله و امل در ادامه ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات پارلمانی لبنانی در موعد خود، بر عمق همپیمانی میان خود به عنوان ضامن ثبات، حاکمیت ملی و آزادی ملت لبنان در مواجهه با همه تلاش‌های سلطه‌جویانه تاکید کردند.

این دو جنبش همچنین ملت فلسطین را مورد خطاب قرار دادند و ضمن تمجید از عملیات استشهادی اخیر فلسطینیان، تاکید کردند که برگزاری نشست‌هایی با هدف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تا زمانیکه مقاومت گزینه‌ای برای آزادسازی اراضی اشغالی است، امنیت و ثبات را تامین نخواهد کرد.

کد خبر 5458489

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان لبنان جنبش أمل لبنان اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا فلسطین جنگ اوکراین رژیم صهیونیستی حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین عراق ولودیمیر زلنسکی ولادیمیر پوتین عربستان سعودی ایران افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.

این جوانان هم که پرورش یافته همان فرهنگ غربی هستند در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان دادند ، اما دولت امریکا و صهیونیست‌ها تحمل این اعتراض‌ها را ندارند.

دیگر خبرها

  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند