Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@19:16:39 GMT

ورزش زورخانه ای در تهران تقویت می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۲۰۷۲

ورزش زورخانه ای در تهران تقویت می شود

دیدار نوروزی حسین اجاقی (رییس سازمان ورزش شهرداری تهران) با دکتر مهرعلی باران چشمه (رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی) برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در این دیدار که عصر امروز و در نخستین روز کاری سال جدید صورت پذیرفت، در خصوص ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای در سطح کلان شهر تهران مذاکره گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است تصمیم گیری در رابطه با ساماندهی زورخانه های تحت تملک سازمان ورزش شهرداری تهران بخشی از موارد قابل بحث در این نشست بود که مقرر گردید در سال جاری برخی از زورخانه های سازمان ورزش شهرداری تهران در اختیار فدراسیون قرار گیرند تا آموزش سنین پایه با بهره گیری از مربیان و اعضای تیم ملی پیگیری شود.

برگزاری همایش چند هزاری نفری ورزشکاران زورخانه ای در یکی از مناسبت های مهم ملی در سال جاری با مشارکت فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و سازمان ورزش شهرداری تهران از دیگر مواردی بود که در رابطه با آن بحث و تبادل نظر گردید.

گفتنی است در پایان این نشست به رسم یادبود با اهدای نشان مروج فرهنگ پهلوانی به رییس سازمان ورزش شهرداری تهران توسط دکتر مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای تقدیر به عمل آمد.

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری تهران زورخانه ای فدراسیون ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید عهد با شهدای پهلوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: شهدا پهلوانان رشید عرصه ایثار و شهادت هستند که چراغ راه و الگوی منش پهلوانی در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند.
قریشی افزود: در استان ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند و در سطح استان ۲۸ زورخانه فعال و سه کانون آموزشی ورزش زورخانه‌ای وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان